Fra fuld amning til flaske før natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

CaWi

Ka+Ma=Be skriver:

Det er ikke unormalt med sådanne appetitspring - det er skide hårdt, men det går heldigvis over igen! Min søn gjorde det også omkring 4 måneder, og så startede vi langsomt op på grød. Efter lidt tid sov han igen som han plejede og jeg blev ved med at amme og supplere med grød og mos

Hang in there 

Hans appetit spring plejer at tage et par dage. Det her har taget en hel måned!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

CaWi

StineW79 skriver:

åPrøv at blande din mm, med mme. Det gjorde vi med thea og hun endte med godt at ville tage en flaske med ren mme. Hun sku bare lære smagen at kende, tror jeg. Vh stine

Mange tak for råd

Anmeld

27. august 2012

CaWi

En ting er i hvert fald sikkert...
Hvis det her er normalt og jeg bare skal hænge i, så bliver mine næste børn flaskebørn fra starten af.
Når jeg nu har så lidt overskud til manden og de huslige ting. Hvordan skal det så ik blive når der pludselig er to børn eller tre børn.

Anmeld

27. august 2012

Giraffen

CAWI skriver:

Har godt tænkt det der med at han bare skal være "sulten nok" for at tage mme. Altså jeg mener andre babyer kan tage mme hvis deres mødre af en eller anden grund ikke længere kan amme.

I morgen kommer sp'en så kan jeg lige høre hende ad.
For vi skal til koncert i morgen aften, og lillemanden skal passes af farmor. Havde tænkt t hun kunne tage skrige turen med ham (altså hun har også selv tilbudt det) sådan at han får min mælk i løbet af aften og så mme til nattet.

go ide sådan en garvet mor har også go erfaring og rygrad med sådan noget nogle gange så har fædre altså nogle meget bløde bløde hjerter hvad sådan noget angår :p

Anmeld

27. august 2012

Ka+Ma=Be

CAWI skriver:

Hans appetit spring plejer at tage et par dage. Det her har taget en hel måned!!!

Det er fordi mælken ikke længere mætter barnet nok. Jeg ville starte lige så stille op på noget grød så barnet oplever at blive mæt og får en ordentlig søvn  

Anmeld

27. august 2012

HeXeri

CAWI skriver:

En ting er i hvert fald sikkert...
Hvis det her er normalt og jeg bare skal hænge i, så bliver mine næste børn flaskebørn fra starten af.
Når jeg nu har så lidt overskud til manden og de huslige ting. Hvordan skal det så ik blive når der pludselig er to børn eller tre børn.

Det der er heller ikke normalt... Ved ikke hvorfor der er andre der vil have dig til at hoppe på den - men det der er ikke normalt.

Jeg tror desværre ikke du får ham til at tage flasken før du har droppet amningen. Det er forskellige sutteteknikker de bruger fra bryst til flaske, det kan være derfor han takker nej?

Heldigvis, kan man sige, er I jo godt ude af allergi-faren når du har ammet ham i 4 måneder.

Der kan også være forskel på de sutter der er på flsken, vores dreng kunne kun drikke af de anatomiske og brugte også kun dem som sut. De runde duede bare ikke.

Hmm ... måske det er lidt for lunt? Lidt for koldt? Der kan jo være en million grunde til hvorfor de små siger nej..

Anmeld

27. august 2012

CaWi

HeXeri skriver:

Det der er heller ikke normalt... Ved ikke hvorfor der er andre der vil have dig til at hoppe på den - men det der er ikke normalt.

Jeg tror desværre ikke du får ham til at tage flasken før du har droppet amningen. Det er forskellige sutteteknikker de bruger fra bryst til flaske, det kan være derfor han takker nej?

Heldigvis, kan man sige, er I jo godt ude af allergi-faren når du har ammet ham i 4 måneder.

Der kan også være forskel på de sutter der er på flsken, vores dreng kunne kun drikke af de anatomiske og brugte også kun dem som sut. De runde duede bare ikke.

Hmm ... måske det er lidt for lunt? Lidt for koldt? Der kan jo være en million grunde til hvorfor de små siger nej..

Han kan sagtens drikke vand og min mælk af flasken. Så tror ik det er sutten der er noget galt med
Og temperaturen måler jeg faktisk for at være sikker på det ik er for varmt...

Dejligt at der er nogen der heller ikke mener det er normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.