Den pædagogiske assistentuddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2012

CarinaSB

Er der nogen herinde der har taget den? Og er der nogen der ved om der starter et hold op i januar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

MilleRasmussen

Der starter hold op i Februar, 2013. Jeg kom ind Februar i år efter kamp, da der er mange der søger!! Mener fristen er 1.September, for de får omkring 200-300 ansøger, og de siger at dem der har bedst chance kommer til sådan en optagelsesrunde som jeg også blev kaldt ind til i OKtober, og November fik jeg af vide at jeg var kommet ind.. Krydser for dig, er glad for den 

Anmeld

26. august 2012

CarinaSB

MilleRasmussen skriver:

Der starter hold op i Februar, 2013. Jeg kom ind Februar i år efter kamp, da der er mange der søger!! Mener fristen er 1.September, for de får omkring 200-300 ansøger, og de siger at dem der har bedst chance kommer til sådan en optagelsesrunde som jeg også blev kaldt ind til i OKtober, og November fik jeg af vide at jeg var kommet ind.. Krydser for dig, er glad for den 

Tak for dit svar .. Har du et link til hvor man kan søge ind henne? Jeg har bare ledt og ledt men kan ikke finde et link ..

Anmeld

26. august 2012

MilleRasmussen

gå ind på www.sosusj.dk s hjemmeside og under pædagogisk assistent skulle ansøgningsskemaet gerne være

Anmeld

26. august 2012

mor2011_

CarinaSB skriver:

Er der nogen herinde der har taget den? Og er der nogen der ved om der starter et hold op i januar?

http://www.sosuc.dk/vil-du-vaere-sosu'er/paedagogisk-assistent-uddannelse-(pau).aspx 

Anmeld

26. august 2012

mor2011_

CarinaSB skriver:

1000 tak

du kan også læse i jylland esbjerg har vist også en afdeling nu ved jeg ikke lige hvor du bor

Anmeld

26. august 2012

wamse

du kan også læse i jylland esbjerg har vist også en afdeling nu ved jeg ikke lige hvor du bor

Esbjerg har en afdeling  

http://ucsyd.dk/uddannelser/paedagogisk-assistent/

Anmeld

26. august 2012

CarinaSB

mor2011_ skriver:

Jeg bor i Herning .. Der kan jeg hvis godt læse den så vidt jeg har kunne lure mig frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.