Er bange :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. august 2012

tanjaf88

Har lige her den 23/08-12 haft en graviditet uden for livmoderen, fik fjernet venstre æggeleder..

jeg er VIRKELIG bange for det sker igen.. hvis det sker igen tænker jeg kommer jeg nogle sinde over det her...

kommer det til og tage MEGEt lang tid og blive gravid, jeg græder meget tit ( er selvfølgelig også lige sket så er klart) men føler mig så tom inde i..er slet ikke til og forklare

folk siger det skal nok gå, du skal nok komme dig over det men tænker bare pt gør jeg  det, vil jeg være så bange næste gang at jeg mister pga stress og gråd næste gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

M&N

Åhh jeg kender følelserne og frustrationer. Du skal nok blive gravid, lige DER hvor den skal!!

Jeg havde det på samme måde bagefter med min MA hvor jeg fik fjernet fosteret i 12 uge og var sikker på jeg aldrig blev gravid da der var gået 6 måneder. Skal lige siges jeg blev gravid i første forsøg første gang...

7 måneder efter blev jeg gravid igen og er nu 13+5 uger henne. Så der er håb forude selvom det kan virke svært at se i den mørke og i de følelser man sidder tilbage med!

Anmeld

26. august 2012

Miss Church

Kan godt forstå at du er bange for at det skal ske igen. 

Kan ikke rigtig give dig nogle råd, men håber alt det bedste for dig! Og en krammer skal du hvert fald have 

Håber det snart lykkedes og at du får en dejlig graviditet

Anmeld

26. august 2012

tanjaf88

har ikke frygt for og jeg KAN blive gravid igen, det ved jeg, det mere det der med hvis den er undenfor igen så skal jeg til og have hjælp til og blive gravid.. det den skide angst 

kærsten siger jeg skal prøve og sige til mig selv det ikke er min skyld der var intet i vejen med babyen og at den bare satte sig fast det forkerte sted, men det lidt svært det jo min krop derfor jeg tænker det var min skyld.. 

Anmeld

26. august 2012

Camillos

tanjaf88 skriver:

Har lige her den 23/08-12 haft en graviditet uden for livmoderen, fik fjernet venstre æggeleder..

jeg er VIRKELIG bange for det sker igen.. hvis det sker igen tænker jeg kommer jeg nogle sinde over det her...

kommer det til og tage MEGEt lang tid og blive gravid, jeg græder meget tit ( er selvfølgelig også lige sket så er klart) men føler mig så tom inde i..er slet ikke til og forklare

folk siger det skal nok gå, du skal nok komme dig over det men tænker bare pt gør jeg  det, vil jeg være så bange næste gang at jeg mister pga stress og gråd næste gang..

når du er så angst så få en scanning næste gang du er gravid tideligt.. du kan allerede se fra 5+ om graviditeten sidder inden for livmoderen 

hvis du er så uheldig at blive gravid uden for livmoderen igen og det bliver opdaget så tideligt.. kan du få en gang mild Kemo behandling. Dvs 1 sprøjte der dræber celledelingen og så skal du kun have taget blodprøver indtil hcg er i 0. Så du ikke mister din æggeleder Ol igen 

Anmeld

26. august 2012

tanjaf88

okay viste jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.