Jeg takker af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2012

samantha1986

Jeg synes at det har været sådan længe, at når man spurgte om noget så fik man enten ikke noget svar, eller også var folk der svarede en meget ubehøvlede. Heldigvis var der dog få søde mennesker der kunne komme med et ordenligt svar.

Men jeg må indrømme at jeg ikke synes det kan være rigtig at man skal stille et spørgsmål, og så frygte for de svar der kommer. Og har man anden mening end dem der svarer så er det bare ærgeligt, for den tæller i hvert fald ikke.

Ærger mig over at det er blevet sådan herinde, for det var til at begynde med et rigtig godt forum, men jeg har ikke lyst til at bruge min tid herinde mere.

Jeg vil takke alle jer søde mennesker der er kommet med søde og venlige svar, og som har respekteret at man har forskellige meninger.

Held og lykke til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Skifreaken

Du må have det godt

Anmeld

26. august 2012

DitteFisk

Jeg har ikke selv oplevet det du skriver når jeg beder om svar, men er da ked af at du har.

Hav det godt 

Anmeld

26. august 2012

Becks

samantha1986 skriver:

Jeg synes at det har været sådan længe, at når man spurgte om noget så fik man enten ikke noget svar, eller også var folk der svarede en meget ubehøvlede. Heldigvis var der dog få søde mennesker der kunne komme med et ordenligt svar.

Men jeg må indrømme at jeg ikke synes det kan være rigtig at man skal stille et spørgsmål, og så frygte for de svar der kommer. Og har man anden mening end dem der svarer så er det bare ærgeligt, for den tæller i hvert fald ikke.

Ærger mig over at det er blevet sådan herinde, for det var til at begynde med et rigtig godt forum, men jeg har ikke lyst til at bruge min tid herinde mere.

Jeg vil takke alle jer søde mennesker der er kommet med søde og venlige svar, og som har respekteret at man har forskellige meninger.

Husk på det skrevne kan virke meget hårdt, uden at være det.. Du kan jo ikke se deres kropssprog

Held og lykke på din vej

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

samantha1986 skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre - du må have det godt 

Anmeld

26. august 2012

samantha1986

Mange tak for det

Anmeld

26. august 2012

ano14316

samantha1986 skriver:

Det er jeg da ked af at høre, og jeg er ked af hvis jeg er en af dem, der har været med til at du har haft en følelse af at sin mening ikke bliver repekteret. 

Jeg ved godt jeg er lidt 4-kantet i mine holdninger, og har nogen gange lidt svært ved at forstå andres, men jeg har bestemt ikke mindre respekt for folk, der har en anden holdning end mig selv. 

Jeg håber at vi en dag ser dig tilbage..!

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

Gigl skriver:

Jeg har ikke selv oplevet det du skriver når jeg beder om svar, men er da ked af at du har.

Hav det godt 

Nææ sådan har jeg det da også.. Jeg synes altid folk er rigtig søde og imødekommende..

Anmeld

26. august 2012

Koen.

Ærgeligt du har det sådan, men på et forum som dette kan man ikke kun forvente at få svar der "klapper en på ryggen"

Men du må have det godt

Anmeld

26. august 2012

CS

tanja. skriver:

Ærgeligt du har det sådan, men på et forum som dette kan man ikke kun forvente at få svar der "klapper en på ryggen"

Men du må have det godt

Måske det er andet end rygklapperi der menes - man kan vel godt stille et sprgsmål hvor man har brug for råd eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.