Prøver at holde med amning men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Mor1012

AMMER KUN 3 GANGE DAGLIG, OG KUN TIL SPÆNDINGEN ER VÆK.

MEN JEG FÅR SÅDAN NOGLE STIK I BRYSTERNE SOMMETIDER, OG LIGE NU ER DET HELTHÅRDT OMKRING BRYSTVORTEN OG LIDT UD, LIGESOM EN KUGLE , SOM NÅR MAN HAR VOKSEVÆRK I BRYSTERNE

HVOR LÆNGE GÅR DER FØR BRYSTERNE IKKE GØR ONDT MERE OG MAN IKKE HAR MERE MÆLK SOM DRYPPER UD AF BRYSTERNE ;( KAN IKKE GÅ UDEN BH OG INDLÆG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er rigtig vigtigt at sørge for at masserge de hårde kugler væk, så du ik får bryst betændelse!! Syntes du evt ska prøve at trappe ned til 2 amninger i løbet af ugen, 1 amning ugen efter, også helt stoppe, hvis det er det du ønsker. Ka ik huske hvor længe der gik, til alt mælken var væk, fra da jeg stoppede med at amme thea, men husker det ik som ret længe! Vh stine

Anmeld

27. august 2012

charlottekri

ved ikke rigtig noget om de knuder, men med hensyn til mælken gik der ved mig ikke mere end et par dage, for de var simpelthen suttet helt tørre. min datter var omkring 10 mdr før jeg stoppede (og havde bryster som stænkflapperne på en scania) men ved at min svigerinde havde mælk i brysterne i flere måneder efter hun holdt op med at amme... tror det er meget forskelligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.