Krea blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Skifreaken

Hej alle jer babyglade mennesker

Vil bare lige gøre lidt reklame for min blog som jeg lige har oprettet. Der vil jeg fremvise mine kreationer, mest i hækling, nålebinding, syning - oooog med et strejf af babyspam

Kig gerne forbi og bliv gerne faste læsere. Jeg bliver også gerne faste læsere på jeres, skriv jeres adresse herunder

Og hvis i har problemer med at blive faste læsere så sig lige til, for så må jeg se hvad jeg har gjort forkert - håber det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva hedder boligen?? Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Skifreaken

StineW79 skriver:

Hva hedder boligen?? Vh stine

hihi selvfølgelig glemte jeg det mest relevante :p

http://hectorsmor.blogspot.dk/

Anmeld

26. august 2012

Maja_4000

Jeg er blevet fast læser

Og så lidt reklame for min egen blog: carolinesmor.blogspot.dk .. Der er også lidt kreating , har dog ikke så meget tid for tiden Hehe

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Skifreaken skriver:

hihi selvfølgelig glemte jeg det mest relevante :p

http://hectorsmor.blogspot.dk/

Vil helt sikkert kigge med på den! Vil så lige lave lidt reklame for min venindes fantastiske kreative blog også, hvis det er ok? 

Hobbyamok.blogspot. Com.

Tror du vil finde den intrasant!! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Skifreaken

StineW79 skriver:

Vil helt sikkert kigge med på den! Vil så lige lave lidt reklame for min venindes fantastiske kreative blog også, hvis det er ok? 

Hobbyamok.blogspot. Com.

Tror du vil finde den intrasant!! Vh stine

Super lækker blog Den vil jeg helt klart kigge med på

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Skifreaken skriver:

Super lækker blog Den vil jeg helt klart kigge med på

Ja ik?? Syntes den er vildt god! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Skifreaken

Mon der er flere der har lyst til at blive faste læsere? Vil også gerne læse jeres

Anmeld

26. august 2012

mariamiss6

Hej alle jer babyglade mennesker

Vil bare lige gøre lidt reklame for min blog som jeg lige har oprettet. Der vil jeg fremvise mine kreationer, mest i hækling, nålebinding, syning - oooog med et strejf af babyspam

Kig gerne forbi og bliv gerne faste læsere. Jeg bliver også gerne faste læsere på jeres, skriv jeres adresse herunder

Og hvis i har problemer med at blive faste læsere så sig lige til, for så må jeg se hvad jeg har gjort forkert - håber det virker

!!!!! en nålebindingskender....

Dem er der ellers ikke mange af... Juhu, hvad har du ind til videre nålebundet? Og dyrker du vikinereenactment (ja, eller middelalder) siden du har opdaget det :D

*hoppe op og ned i sofaen i ekstase*

Hov, og min egen blog  http://mariamiss6.wordpress.com/

Anmeld

26. august 2012

mariamiss6

Skifreaken skriver:

Mon der er flere der har lyst til at blive faste læsere? Vil også gerne læse jeres

Vil du ikke gøre sådan at man kan tilmelde sig med sin e-mail. MEd google friendconnect kan man kun tilmelde sig via blogger og andre ting, og da min blog er fra wordpress, kan jeg ikke tilmelde mig via andet end min g-mail konto, som jeg aldrig bruger.

Hvis du gør så man kan tilmelde sig via e-mail, kan hotmail brugere også tilmelde sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.