I nat vågnede jeg, blot for at opdage, at der endnu engang ikke var resultat på babyfronten.
Jeg ved, jeg kan blive gravid, for jeg har jo været det for nyligt, desværre gik det jo ikke som planlagt og det endte i en spontan abort...
Idag går det mig bare rigtigt meget på, ventetiden, skuffelsen og den der følelse af at være rigtig ked af det...
At se alle andre omkring mig med deres dejlige unger, for der er faktisk rigtigt mange i min omgangskreds, der inden for det sidste år, har fået et barn og som naturligvis sætter billed efter billed på deres facebook profil.
Jeg syntes det er svært at rumme disse modstridende følelser, dels at glæde mig på deres vejne og nyde deres babyer, når jeg ser dem, og samtidigt føle dette stik inden i, hver gang der går en måned og der ikke er noget resultat øv øv
Logisk ved jeg godt, at jeg skal tage det roligt og tage en dag ad gangen og så sker der lige pludseligt noget, måske skulle jeg prøve af lægge mit fokus på at få tabt mig og gøre noget ved min sundhed (hvilket jeg er igang med)
men følelser er bare sådan en mærkelig størrelse, som bare ikke lader sig styrer og jeg måtte bare have luft, for ærligt talt ved jeg ikke lige hvor jeg ellers skal få luft for mine tanker ...
Anmeld