Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg tog en test i formiddags, som var svagt positiv. 2,5 time senere tog jeg en ny test, som var negativ. Kan det lade sig gøre, at jeg stadig kan være gravid?
Jeg tog en test i formiddags, som var svagt positiv. 2,5 time senere tog jeg en ny test, som var negativ. Kan det lade sig gøre, at jeg stadig kan være gravid?
Det kan jo have noget med HCG niveauet i din urin at gøre . Koncentrationen er størst i din morgenurin , så hvis jeg var dig, ville jeg tage en test i morgen tidlig og se hvad udfaldet på den er
Så der er efter min mening stadig håb for at det er lykkedes jer i denne måned - krydser fingre, og håber på en positiv opdatering når du har testet igen
mie89 skriver: Det kan jo have noget med HCG niveauet i din urin at gøre . Koncentrationen er størst i din morgenurin , så hvis jeg var dig, ville jeg tage en test i morgen tidlig og se hvad udfaldet på den er Så der er efter min mening stadig håb for at det er lykkedes jer i denne måned - krydser fingre, og håber på en positiv opdatering når du har testet igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128