Ved ikke om jeg orker mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg orker snart ikke mere og ved ikke om det er en evt kamp værd.

Men går jeg fra ham med vores børn vil jeg så få fuldt støtte til børnehave/sfo og boligsikring? Jeg er pt på dagpenge og da vi har en fælles gæld samt min su gæld tænker jeg lidt om jeg overhovedet har råd til at sige STOP.

Pt har jeg ikke brug for belærende svar om at kæmpe for børnenes skyld, men anonyme svar er mulig at give.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

TeamRocket

Det kommer helt an på din års indtægt

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Det kommer helt an på din års indtægt

Tak for dit svar.

Den er pt ikke så høj - noget nær de 216000. Noget andet hvis jeg kommer i arbejde.

Anmeld

25. august 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg orker snart ikke mere og ved ikke om det er en evt kamp værd.

Men går jeg fra ham med vores børn vil jeg så få fuldt støtte til børnehave/sfo og boligsikring? Jeg er pt på dagpenge og da vi har en fælles gæld samt min su gæld tænker jeg lidt om jeg overhovedet har råd til at sige STOP.

Pt har jeg ikke brug for belærende svar om at kæmpe for børnenes skyld, men anonyme svar er mulig at give.

Man skal selvfølgelig ike blive for barnets skyld

Men synes heller ikke det er ok hvis man bliver fordi man ikke har råd til at gå.

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Man skal selvfølgelig ike blive for barnets skyld

Men synes heller ikke det er ok hvis man bliver fordi man ikke har råd til at gå.

Selvfølgelig ikke, men jeg skal jo have råd til at give mine børn tøj på kroppen og derfor disse økonomi spørgsmål, da jeg intet aner om dette, da jeg ikke har troet at det skulle blive en nødvendighed. Håber ikke det bliver nødvendig, men mange ting spiller, mange ting er sket gennem årerne og ved ikke om jeg kan eller vil stå model til mere.

Anmeld

25. august 2012

Kofoed.

Du kan søge børnebidrag på 1288 i måned. Du kan også søge ordinær børnetilskud (lige knap 1300 pr barn) Og ekstra ordinært børnetilsyn på 1300, uanset antallet af børn - Begge tilskud er kvartal baseret.
Du vil cirka kunne få en egenbetaling til dp på 20%, men kunne se der var noget med enlige har en anderledes tabel, kan dog ikke finde den, men den skulle kun gå til det bedre: link til tabelen fra kolding kommune.

Håber i finder jeres vej

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Du kan søge børnebidrag på 1288 i måned. Du kan også søge ordinær børnetilskud (lige knap 1300 pr barn) Og ekstra ordinært børnetilsyn på 1300, uanset antallet af børn - Begge tilskud er kvartal baseret.
Du vil cirka kunne få en egenbetaling til dp på 20%, men kunne se der var noget med enlige har en anderledes tabel, kan dog ikke finde den, men den skulle kun gå til det bedre: link til tabelen fra kolding kommune.

Håber i finder jeres vej

Børnebidrag er det fra faderen?

Børnetilskud er det fra kommune?

Børnetilsyn hvad er det? 

Og er det pr barn der er snak om?

Synes pludselig det lyder som mange penge man får som enlig???

Anmeld

25. august 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Børnetilsyn hvad er det? 

Bidrag er fra faren, og tilsyn var en taste fejl, skulle også stå tilskud. Tilskuddene er fra kommunen og kommer sammen med børne og unge bidrag, BFY eller børnepenge, hvad man lige kalder det. Ordinært er pr barn, ekstra ordinær er i alt, uanset antal børn.

Hvis vi siger du har to børn, så for du (runde tal og op til tre år) 2500 fra faren, 8500 i normal børnepenge og 3900 i ordinær og ekstra ordinær tilskud hver kvartal. Så det svare til cirka 6700 mere i måneden. Ikke meget, men en god slat.

Anmeld

25. august 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Børnetilsyn hvad er det? 

Sorry 4700, ramte ved siden af igen.

Anmeld

25. august 2012

LMX

Og så kan du også søge boligsikring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.