Ingen sommerfest 2012 :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2012

MorDk

Idag skulle vi have været til Sommerfest i Bassens institution. Desværre måtte vi melde afbud pga. han er syg. Bare SÅ ærgeligt! Havde faktisk glædet mig meget da vores Basse skulle være med til at optræde. Og så ville det jo også være super fedt at møde alle de andre forældre... og børn. Det må blive til næste år! Heldigvis er der jo også julehygge i december... Der satser vi på Bassen er frisk!

Det er bare typisk at Bassen skal blive syg når vi skal noget... *suk*

Er bare Så træt af sygdom!!

Ville bare liiige ud med min lille skuffelse...

God aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Miss Church

Øv hvor ærgerligt. Sådan nogle fester plejer at være rigtig hyggelige. 

Håber snart den lille mand er frisk igen 

Anmeld

25. august 2012

stm2812

MorDk skriver:

Idag skulle vi have været til Sommerfest i Bassens institution. Desværre måtte vi melde afbud pga. han er syg. Bare SÅ ærgeligt! Havde faktisk glædet mig meget da vores Basse skulle være med til at optræde. Og så ville det jo også være super fedt at møde alle de andre forældre... og børn. Det må blive til næste år! Heldigvis er der jo også julehygge i december... Der satser vi på Bassen er frisk!

Det er bare typisk at Bassen skal blive syg når vi skal noget... *suk*

Er bare Så træt af sygdom!!

Ville bare liiige ud med min lille skuffelse...

God aften!

Øv hvor træls god bedring med bettemanden og håber i får en hyggelig dag på trods af sygdom

Anmeld

25. august 2012

Lady Marion <3

Synd han blev syg men for pokker hvor jeg ikke syntes i er gået glip af noget .. Forstår ikke hvad de fester skal holdes for ...  De bliver afholdt år efter år fordi det er tradition .. Pædagogerne er små sure (sur pligt) de skal arbejde over . Børnene er trætte efter en lang dag og de fleste hyler (deres hjerner er mættet)  De fleste forældre kommer af pligt  Hi hi måtte ud med det . HADER  den slags kom- sammner

Anmeld

26. august 2012

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Synd han blev syg men for pokker hvor jeg ikke syntes i er gået glip af noget .. Forstår ikke hvad de fester skal holdes for ...  De bliver afholdt år efter år fordi det er tradition .. Pædagogerne er små sure (sur pligt) de skal arbejde over . Børnene er trætte efter en lang dag og de fleste hyler (deres hjerner er mættet)  De fleste forældre kommer af pligt  Hi hi måtte ud med det . HADER  den slags kom- sammner

Jeg er nu super ærgelig over vi ikke kunne komme!

Sys det virker som en genial institution. Pædagogerne er skønne og virker til de kan LIDE deres job! Ungerne er glade og der oser bare af VARME... sååå sådan tænker jeg slet ikke.

Men sådan er vi jo så forskellige *S*

Anmeld

26. august 2012

Maja_4000

Øv hvor ærgeligt :/
Vi kan heller ikke komme afsted i år - det bliver holdt på fredag .. Jeg er lige startet på arbejde og kan ikke rigtigt bede om tidligt fri allerede. ville ellers gerne over og finde ud af hvilke børn og voksne som hører sammen :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.