Kontanthjælp og sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er bleven sygemeldt pga komplicationer i graviditeten er kun 2 mdr henne men lægen tog valget. 

Jeg søgt kontanthjælp i denne uge og siden den dag har jæresten gået og sagt at jeg nok skal forvente at ryge i aktivering. 

Jeg blev nød til at droppe min uddannelse pga sygemelding og ville hvis jeg havde kunnet gerne have fortsat så har ikke selv taget valget. 

Men er der nogen der ved hvordan det hænger sammen og om jeg kan forvente at komme i aktivering?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

SukkerDronning

Det tror jeg ikke hvis du har en læge erklæring

Anmeld

25. august 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Jeg er bleven sygemeldt pga komplicationer i graviditeten er kun 2 mdr henne men lægen tog valget. 

Jeg søgt kontanthjælp i denne uge og siden den dag har jæresten gået og sagt at jeg nok skal forvente at ryge i aktivering. 

Jeg blev nød til at droppe min uddannelse pga sygemelding og ville hvis jeg havde kunnet gerne have fortsat så har ikke selv taget valget. 

Men er der nogen der ved hvordan det hænger sammen og om jeg kan forvente at komme i aktivering?

de kan ikke sende dig i aktivering hvis du er sygemeldt

så bare rolig

Anmeld

25. august 2012

mulle85

jeg måtte også droppe min og kom på kontanthjælp og jeg går hjem nu, så så længe du kan få lægeerklæring sender de dig ikke ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.