Hvor køber I hæklenåle på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Giraffen

Hej piger

Ja - hvor køber i nåle? vil gerne der er HURTIG forsendelse på

PS - hvad putter i inden i så der kan komme "larm" - jeg har prøvet med bjælder - men lyden forsvinder pga vatten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Hej piger

Ja - hvor køber i nåle? vil gerne der er HURTIG forsendelse på

PS - hvad putter i inden i så der kan komme "larm" - jeg har prøvet med bjælder - men lyden forsvinder pga vatten 

Kan ikke lige svare på dit første spørgsmål, da alle mine er købt i hobby forretninger.

MEN vil bare sige at hvis man går i genbrug eller lignende, så kan man tit finde bamser med lyd o.l. ting.. dem sprætter jeg op og smider ud og så har jeg deres funktion til mine ting.

Lidt samme princip med den spillebamse jeg lavede. det er billigt og nemt. Hvis man da kan få sig selv til at stikke en saks i sådan nogen små bamse-kræ.

ellers er jeg sikker på du kan finde rasle-dimser til formålet i diverse hoppe forretninger eller måske via google?

Anmeld

25. august 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Kan ikke lige svare på dit første spørgsmål, da alle mine er købt i hobby forretninger.

MEN vil bare sige at hvis man går i genbrug eller lignende, så kan man tit finde bamser med lyd o.l. ting.. dem sprætter jeg op og smider ud og så har jeg deres funktion til mine ting.

Lidt samme princip med den spillebamse jeg lavede. det er billigt og nemt. Hvis man da kan få sig selv til at stikke en saks i sådan nogen små bamse-kræ.

ellers er jeg sikker på du kan finde rasle-dimser til formålet i diverse hoppe forretninger eller måske via google?

DET var også en go ide men jeg blev nemlig lidt træt af det for havde købt de der små bjælder og de dur slet ikke hvis ikke der er luft omkring dem... 

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Jeg har købt nogle halv store bjælder som jeg skal prøve af nu her.. Er mega spændt på hvor meget lyd det giver.. Men tror ikke den kommer helt ind i midten.. Men nu må vi se hvad der sker..

Anmeld

25. august 2012

Giraffen

Nettemor skriver:

Jeg har købt nogle halv store bjælder som jeg skal prøve af nu her.. Er mega spændt på hvor meget lyd det giver.. Men tror ikke den kommer helt ind i midten.. Men nu må vi se hvad der sker..

uuh spændende - du må lige lavet et indlæg når du har prøvet det af

tænker også lidt om man kan få nogle bjælder der er pakket ind i forvejen så de kan bruges som fyld uden at miste lyden... 

har også overvejet om man kan lave noget af det der skramle-larm som fx er på Lamaze legetøj

Anmeld

26. august 2012

Skifreaken

Jeg har købt nåle her http://www.butik-himmelblaa.dk/

det er vidst et af de billigste steder i DK

Jeg fik anbefalet at bruge de der gule æg fra Kinderæg og så putte en klokke deri, synes nu ikke det virker særlig godt Overvejer at putte noget ris eller lignende i næste gang..

Anmeld

26. august 2012

Giraffen

Skifreaken skriver:

Jeg har købt nåle her http://www.butik-himmelblaa.dk/

det er vidst et af de billigste steder i DK

Jeg fik anbefalet at bruge de der gule æg fra Kinderæg og så putte en klokke deri, synes nu ikke det virker særlig godt Overvejer at putte noget ris eller lignende i næste gang..

det var faktisk også lige der jeg endte med at købe fra lyder godt med kinderægene men tænker de også er meget store hvis man fx har lavet en lille rangle eller andet...

Anmeld

26. august 2012

Skifreaken

Giraffen skriver:

det var faktisk også lige der jeg endte med at købe fra lyder godt med kinderægene men tænker de også er meget store hvis man fx har lavet en lille rangle eller andet...

hehe skægt Elsker den butik og så bor de lige 800 meter fra mig skøønt.

heh, ja der kniber det nok lidt :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.