Hvad siger denne test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Har netop taget denne test. Efter ca 3 min. så den sådan ud. Hvad betyder det? er den positiv? Stregen er ikke som en rigtig streg jo, den er en smule "tværet" ud?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

UnderCover37

Jeg ville kalde den positiv og sige tillykke 

Det er ud som om den er tværet lidt ud fordi den er for våd, tror faktisk det forsvinder lidt igen når den tørrer op, men der er helt klart farve i stregen

Anmeld

25. august 2012

Mother-love

Den er svær. Jeg ville nok sige atden er ugyldig. For den ser ihvertfald underlig ud. Tror du skal prøve og teste igen imorgen

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Den er svær. Jeg ville nok sige atden er ugyldig. For den ser ihvertfald underlig ud. Tror du skal prøve og teste igen imorgen

Tak for dit svar ja, den ser meget underlig ud! Men jeg må væbne mig med tålmodighed og så prøve igen imorgen.

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Jeg ville kalde den positiv og sige tillykke 

Det er ud som om den er tværet lidt ud fordi den er for våd, tror faktisk det forsvinder lidt igen når den tørrer op, men der er helt klart farve i stregen

Tak for svar håber du har ret testen ser dog endnu mere underlig ud nu, den har hvide pletter hen over stregen, så ved ikke lige, hvad det er for noget

Anmeld

25. august 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Tak for svar håber du har ret testen ser dog endnu mere underlig ud nu, den har hvide pletter hen over stregen, så ved ikke lige, hvad det er for noget

Der kan godt være nogle fejl i hvor teststregerne sidder - det har jeg også oplevet men jeg har aldrig oplevet at der kom farve i, mere eller mindre uden graviditet så jeg er sikker på at du kan lave en fin ny en i morgen 

Anmeld

25. august 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Tak for dit svar ja, den ser meget underlig ud! Men jeg må væbne mig med tålmodighed og så prøve igen imorgen.

Det synes jeg du skal. Men håber da den er positiv. Håber du kommer med update imorgen

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Der kan godt være nogle fejl i hvor teststregerne sidder - det har jeg også oplevet men jeg har aldrig oplevet at der kom farve i, mere eller mindre uden graviditet så jeg er sikker på at du kan lave en fin ny en i morgen 

Okay, det håber jeg!

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Det synes jeg du skal. Men håber da den er positiv. Håber du kommer med update imorgen

Det skal jeg nok gøre Ih der er laaaaaang tid til imorgen tidlig

Anmeld

25. august 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Det skal jeg nok gøre Ih der er laaaaaang tid til imorgen tidlig

Hehe ja jeg kan godt selv huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.