Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der har et flexibath til en rimelige penge? Gerne til afhentning i/omkring KBH.
Gerne pigefarve eller neutral, men det er ikke så vigtigt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michalala skriver: Nogle der har et flexibath til en rimelige penge? Gerne til afhentning i/omkring KBH. Gerne pigefarve eller neutral, men det er ikke så vigtigt.
Loa skriver: Bilka har lige haft det til 179
Bilka har lige haft det til 179
Uha, det skulle jeg have vidst. Gad vide om jeg stadig er heldig.
chael skriver: Var der virkelig så billigt?Og jeg har givet 300 for mit! Øv
Var der virkelig så billigt?Og jeg har givet 300 for mit! Øv
Michalala skriver: Uha, det skulle jeg have vidst. Gad vide om jeg stadig er heldig.
chael skriver: Har et i blå, brugt 1 gang. Men det er den "forkerte" farveMen det kan købes for 180 kr.
Har et i blå, brugt 1 gang. Men det er den "forkerte" farveMen det kan købes for 180 kr.
Blå er vel ok. Men du bor ikke nær KBH vel? For hvis jeg skal betale for porto også syntes jeg det blir' for meget. Så kan jeg lige så godt købe det som nyt.
Michalala skriver: Blå er vel ok. Men du bor ikke nær KBH vel? For hvis jeg skal betale for porto også syntes jeg det blir' for meget. Så kan jeg lige så godt købe det som nyt.
chael skriver: Nej, bor i Frederikssund.
Nej, bor i Frederikssund.
Hm. Ja, kommer jo ikke sådan lige forbi Frederikssund. Havde faktisk også håbet at kunne slippe med kr. 150. Desværre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128