Imprægnere en odder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.517 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. august 2012

OverTheRainbow

Hej!

Jeg har købt mig en lækker brugt odder, der lige skal imprægneres. Altså, behøver man at gøre det med Odders egen imprægneringsspray? Kan en spray til tekstiler ikke være ligeså god? Imprægnering er vel imprægnering Alt efter hvad stof vi snakker om... er godt klar over at jeg ik kan tage en læder-spray og gå i krig...

Hva siger i odder-ejere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

OverTheRainbow

Opper lige for hurtigt svar!!

Anmeld

25. august 2012

Holbæktrunten

Smilo skriver:

Hej!

Jeg har købt mig en lækker brugt odder, der lige skal imprægneres. Altså, behøver man at gøre det med Odders egen imprægneringsspray? Kan en spray til tekstiler ikke være ligeså god? Imprægnering er vel imprægnering Alt efter hvad stof vi snakker om... er godt klar over at jeg ik kan tage en læder-spray og gå i krig...

Hva siger i odder-ejere?

Jeg ville bruge alm tekstil imprægnering

Anmeld

25. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Smilo skriver:

Opper lige for hurtigt svar!!

Hvis den er ny, er den så ik impraneret? 

Ville nok bruge det, der er blevet anbefalet til vognen, for så ka de da ik sige at man har gjort noget forkert!! Vh stine

Anmeld

25. august 2012

2babygirls

Smilo skriver:

Hej!

Hva siger i odder-ejere?

Vi har købt den der pakke med smørelse, tekstil imprægnering og noget mere jeg ikke lige kan huske fra Odder producenten. Den kostede vist 199 med der er jo til nogle gange deri.

Anmeld

25. august 2012

OverTheRainbow

Holbæktrunten skriver:

Jeg ville bruge alm tekstil imprægnering

Ja, ik? Altså... er det ik bare et "salgs-trick" at det skal være fra odder? hehe.. Jeg satser og imprægnere den med en alm. spray.. Tak for svar

Anmeld

25. august 2012

OverTheRainbow

StineW79 skriver:

Hvis den er ny, er den så ik impraneret? 

Ville nok bruge det, der er blevet anbefalet til vognen, for så ka de da ik sige at man har gjort noget forkert!! Vh stine

hej stine..

den er brugt, men ny for os

Tak for svar. Jeg tror jeg prøver en alm. imprægneringsspray da børn er dyre og jeg ikke gider kaste penge efter en "rigtig" spray ifølge Odder.. Det må briste eller bære

Anmeld

25. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Smilo skriver:

Hej!

Hva siger i odder-ejere?

LOL - jeg så for mig, at du ville imprægnere en "rigtig" odder, altså dyret  

Anmeld

25. august 2012

OverTheRainbow

Mor og meget mere skriver:

LOL - jeg så for mig, at du ville imprægnere en "rigtig" odder, altså dyret  

HAHAHAHAHAHAHAAAA! nej nej nej hvor er du herlig! Hahahahahaaa.... Der fik jeg aftenens grin! Hvem i alverden imprægnere en odder (dyr)?!?

Anmeld

25. august 2012

MortilElias2010

Smilo skriver:

Hej!

Hva siger i odder-ejere?

Nej nej da jeg læste overskriften - må være meget træt  læste jeg det som at gøre en Odder gravid (imprægnere en odder) og den så måtte høre ind under Dus med Dyrene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.