Gave til dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter skal slutte i DP på fredag, og jeg havde tænkt at give en gave til DP'eren, men hvad skal jeg finde på?

Hvad har I andre givet og for hvor meget?

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har haft 2 dp. Den første elskede thea og vi ser dem stadig tit. Her gav vi hende en kæde, med er vedhæng formet som en tåre. Hun blev vildt glad for den. Ka ik huske prisen.

Den anden var vi også rigtig glade for. Hun fik en kurv med lidt forskellige godter, til hende og de andre børn + en rose ud til deres have. Gav for ca 250 kr. Vh stine

Anmeld

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Thea har haft 2 dp. Den første elskede thea og vi ser dem stadig tit. Her gav vi hende en kæde, med er vedhæng formet som en tåre. Hun blev vildt glad for den. Ka ik huske prisen.

Den anden var vi også rigtig glade for. Hun fik en kurv med lidt forskellige godter, til hende og de andre børn + en rose ud til deres have. Gav for ca 250 kr. Vh stine

Tak for svar.

godt med lidt inspiration

Anmeld

25. august 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander har også haft 2 dpere.
Den ene havde han været hos i næsten 2 år,hun fik en pilgrim halskæde med 3 vedhæng og noget julepynt(et guldhjerte til at hænge).

Den anden fik et stort porcelæns påskeæg med slik i.

Anmeld

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Pernilleh skriver:

Alexander har også haft 2 dpere.
Den ene havde han været hos i næsten 2 år,hun fik en pilgrim halskæde med 3 vedhæng og noget julepynt(et guldhjerte til at hænge).

Den anden fik et stort porcelæns påskeæg med slik i.

Tak for svar.

Min datter har været der sammenlagt mindre end 6 mdr, så jeg vil altså ikke ofre 500 kr på en gave.

Tænkte lidt på en kurv, som Stine foreslog.

Hvad kunne man evt komme i sådan en? Har du evt nogen ideer?

Anmeld

25. august 2012

Pige2009

PT skriver:

Min datter skal slutte i DP på fredag, og jeg havde tænkt at give en gave til DP'eren, men hvad skal jeg finde på?

Hvad har I andre givet og for hvor meget?

På forhånd tak for hjælpen

Laura gav DP en TripTrap nisse som hed Laura

Anmeld

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Baagøe skriver:

Laura gav DP en TripTrap nisse som hed Laura

Hvor sødt

Anmeld

25. august 2012

Pige2009

PT skriver:

Hvor sødt

Hun blev også vildt glad

Anmeld

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Baagøe skriver:

Hun blev også vildt glad

Det kan jeg godt forstå
Det må også være lidt hårdt for dp'erne, når de siger farvel til de små, så rart med en gave, de kan mindes dem ved.

Anmeld

26. august 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
PT skriver:

Tak for svar.

Min datter har været der sammenlagt mindre end 6 mdr, så jeg vil altså ikke ofre 500 kr på en gave.

Tænkte lidt på en kurv, som Stine foreslog.

Hvad kunne man evt komme i sådan en? Har du evt nogen ideer?

Alexander havde også kun været hos den sidste 6 mdr. Tror vi gav omkring 200 i alt for det påskeæg + slik.

Vi havde også overvejet en kurv,men det løber bare hurtigt op når man fylder i den.

Det kunne være slik,småkager,kaffe,te,sæbe,servietter,lys,frugt,blomster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.