Hvad syntes i om mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Dinna88

BLIV!

JEG kan godt lide dig Vi har ikke skrevet sådan super meget sammen, men jeg kan huske dig fra divserse tråde, dit brugernavn sidder fast i min hoved når det handler om baby Og det må man sige er ret godt klaret i forhold til at du ellers er ret anonym på profilen og dit brugernavn er så kort m.m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

B&J

ved ikke hvad jeg syntes om dig kender dig jo ikke men men men syntes det indlæg med tudsen var super sød at den var inde i din stue

og self skal du blive

Anmeld

25. august 2012

Savannah

Du skal da blive Tauf

Anmeld

25. august 2012

Muhmi

Lige meget hvad folk synes om dig, synes jeg da at du skal blive og ski** hul i hvad andre synes

Jeg opretter indlæg for min egen skyld oftes.. Enten fordi jeg synes det er sjovt, det jeg nu opretter om eller for at jeg skal have råd... Er da egentlig ligeglad med om andre synes de er kedelige/underlige eller hvad de så end synes

Med det sagt synes jeg da at du laver mange indlæg, faktisk ca. 1 om dagen og må indrømme jeg ikke læser dem alle sammen, men jeg kan godt lide din tone herinde og synes da helt klart du skal blive, fordi DU kan lide at være her

Anmeld

25. august 2012

TeamRocket

Jeg ligger ikke lige umiddelbart så meget mærke til dig, kan ihvertfald ikke lige huske dit navn.

Anmeld

25. august 2012

Janni.

Tauf skriver:

Du er nu så sød Janni :-) Jeg bliver:-)

Anmeld

25. august 2012

MorDk

Janni. skriver:

Kvinde kend din plads, bliv her hos mig på baby.

Du er da ikke til at undvære!

Jeg er altså ENIG her...

Anmeld

25. august 2012

chael

Jeg kan ikke huske så mange specifikt herinde og synes desuden det er svært at bedømme folk ud fra debatter

Men er sikker på du er sød

Anmeld

25. august 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Jeg er altså ENIG her...

Anmeld

25. august 2012

L&V

Jeg syntes vi har haft nogle gode snakke så håber da du bliver her så vi kan fortsætte med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.