Celavi regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Glad Giraf

Hurtig hjælp søges...

Er der nogen ved om de er store i størrelsen?
Sys tit overtøj er ret stort... Men kender ikke dette mærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

DitteFisk

Har lige købt en CeLaVi flyverdragt og den har en god størrelse ikke for stor som jeg også havde frygtet. Bestemt ikk. 

Anmeld

24. august 2012

Glad Giraf

Gigl skriver:

Har lige købt en CeLaVi flyverdragt og den har en god størrelse ikke for stor som jeg også havde frygtet. Bestemt ikk. 

Okay, min datter er lige kommet op i str 80 (kan stadig være i noget 74) men kan ikk finde ud af om jeg skal købe 80 eller 86, til vuggestuen...

Gider jo ikk købe en ny om en måned hvis jeg kan undgå det

Anmeld

24. august 2012

Turtles

Nina1988 skriver:

Okay, min datter er lige kommet op i str 80 (kan stadig være i noget 74) men kan ikk finde ud af om jeg skal købe 80 eller 86, til vuggestuen...

Gider jo ikk købe en ny om en måned hvis jeg kan undgå det

Altså hvis det er regntøj som overskriften siger, så køb det endelig et nummer eller 2 for stort, der skal jo være plads til tøj inden under, og det kan jo smøjes op hvis det er

Anmeld

25. august 2012

Glad Giraf

Turtles skriver:

Altså hvis det er regntøj som overskriften siger, så køb det endelig et nummer eller 2 for stort, der skal jo være plads til tøj inden under, og det kan jo smøjes op hvis det er

Jo mere jeg sidder og kigger tror jeg faktisk at størrelsen hedder 80 - 90 så det må blive den

Anmeld

25. august 2012

Turtles

Nina1988 skriver:

Jo mere jeg sidder og kigger tror jeg faktisk at størrelsen hedder 80 - 90 så det må blive den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.