Navne! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket er pænest :)?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.575 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. august 2012

DitteFisk

Jaeh, så selvom jeg ikke har været gravid i mere end 10 uger så har vi snakket navne! Og vi har nogle yndlings når det gælder pigenavne. Drengenavne er straks sværer - jeg synes jo jeg har valgt det bedste allerede, min store dreng hedder Marius  

Der er 3 yndlingspigenavne, Vigga, Lily og Silke - min favorit har hidtil været Vigga, jeg elsker det navn men de andre to er også smukke!

Hvad synes i - i denne ligegyldige aftens-afstemning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

katti24

er helt sikker mest til Lily, men Vigga er os meget sødt og lidt mere specielt. Kan bestemt ikke li Silke

Anmeld

24. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Jaeh, så selvom jeg ikke har været gravid i mere end 10 uger så har vi snakket navne! Og vi har nogle yndlings når det gælder pigenavne. Drengenavne er straks sværer - jeg synes jo jeg har valgt det bedste allerede, min store dreng hedder Marius  

Der er 3 yndlingspigenavne, Vigga, Lily og Silke - min favorit har hidtil været Vigga, jeg elsker det navn men de andre to er også smukke!

Hvad synes i - i denne ligegyldige aftens-afstemning ?

Jeg elsker Lily, men har valgt at stemme på Vigga, da jeg også synes det er et skønt navn, og synes det klinger kanon godt med Marius. 

Anmeld

24. august 2012

DitteFisk

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg elsker Lily, men har valgt at stemme på Vigga, da jeg også synes det er et skønt navn, og synes det klinger kanon godt med Marius. 

Synes også Vigga passer bedst til Marius, men ja, Lily er bestemt også pænt tak for din stemme

Anmeld

24. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Gigl skriver:

Synes også Vigga passer bedst til Marius, men ja, Lily er bestemt også pænt tak for din stemme

Så lidt! Håber i bliver enige om et 

Anmeld

24. august 2012

DitteFisk

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så lidt! Håber i bliver enige om et 

Vi kan heldigvis begge lide alle 3 pigenavne, det blir en større problem hvis det bliver en dreng hihi

Anmeld

24. august 2012

Laulund87

Elsker Vigga! Bryder mig ikke om de andre

Anmeld

24. august 2012

Fenja09

Vigga er et smukt navn - de andre to navne er jeg ikke pjattet med.

/Fenja

Anmeld

24. august 2012

BabyMus

Åhh jeg elsker Silke. Men Vigga er også dejligt. (:

Lily er også fint, men det er alligevel de to andre jeg bedre kan lide.

Anmeld

25. august 2012

Tullepigen90

Jeg er ikke bestemt vilde med de 3 navne, men jeg har stemt Silke som jeg synes er meget sødt, men også meget brugt..

Vigga er nu meget sødt også, men Lily er jeg ikke meget til da jeg synes at det minder om en gammel 80-årige dame - sorry!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.