Implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.778 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Her til aften da jeg var i bad og i gang med at gøre mig rent indeni, dvs med en finger 'indendørs' opdager jeg en smule rød frisk blod. Det drejer sig om omkring 3 tråde blod faktisk. Jeg forventer menstruation om en 9-10 dage. Har en lang cyklus på ca 40 dage. 

Kan dette være en implantationsblødning? Eller skal der i så fald være en del mere blod?  Har aldrig før oplevet noget lignende, og er ellers en flittig undersøger af mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Miss Church

Det kan det sagtens være.  for det

Men altså.. Hvorfor vasker du dig selv indvendig?  Er det slang, eller vasker du dig selv indvendig? Jeg er forvirret hehe

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det kan det sagtens være.  for det

Men altså.. Hvorfor vasker du dig selv indvendig?  Er det slang, eller vasker du dig selv indvendig? Jeg er forvirret hehe

Det gør jeg altId. Det er for at få diverse 'rester' som f.eks sæd ud. Rart at vide, ikke 

Endvidere undersøger jeg også ofte udflåden for at kunne tyde hvornår ca jeg har ægløsning, da en test ikke fungerer for mig. 

Og tusind tak for  håber også den er der denne gang

Anmeld

24. august 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Det gør jeg altId. Det er for at få diverse 'rester' som f.eks sæd ud. Rart at vide, ikke 

Endvidere undersøger jeg også ofte udflåden for at kunne tyde hvornår ca jeg har ægløsning, da en test ikke fungerer for mig. 

Og tusind tak for  håber også den er der denne gang

Altså at undersøge sit udflåd, synes jeg ikke der er så underligt. Den metode bruger mange. Men hvis du vasker dig selv indeni? Det kan da umuligt være sundt. Kroppen renser jo sig selv. Selvfølgelig skal man vaske sig udepå, men indeni? Får du ikke svamp? 

Håber på en positiv update

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Altså at undersøge sit udflåd, synes jeg ikke der er så underligt. Den metode bruger mange. Men hvis du vasker dig selv indeni? Det kan da umuligt være sundt. Kroppen renser jo sig selv. Selvfølgelig skal man vaske sig udepå, men indeni? Får du ikke svamp? 

Håber på en positiv update

Har aldrig døjet med svamp. Men bruger heller ikke sæbe når jeg vasker mig der det er udelukkende vand. Ellers tror jeg dog også det ville have resulteret i svamp. 

Hvis jeg ikke får det vasket ud indeni får jeg en lidt sviende følelse efter en halv dag pga, ja sædrester, . Men igen, så er det kun vand der finder vej derop

Anmeld

24. august 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Har aldrig døjet med svamp. Men bruger heller ikke sæbe når jeg vasker mig der det er udelukkende vand. Ellers tror jeg dog også det ville have resulteret i svamp. 

Hvis jeg ikke får det vasket ud indeni får jeg en lidt sviende følelse efter en halv dag pga, ja sædrester, . Men igen, så er det kun vand der finder vej derop

Nårh det var da altid noget. Blev sgu helt nervøs for, om du ødelagde din pH-værdi fuldstændig! hehe

Held og lykke med pb 

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Nårh det var da altid noget. Blev sgu helt nervøs for, om du ødelagde din pH-værdi fuldstændig! hehe

Held og lykke med pb 

Haha nej men tak for omsorgen 

Og tusind tak for det 

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Andre?

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Har nu lige været oppe at tisse hvilket resulterede i at da jeg tørrede mig var der frisk blod på papiret. Ikke meget, men heller ikke bare lidt. Frygter nu at min menstruation kan være kommet 8-9 dage for tidligt. men håber virkelig det er en implantationsblødning. Er slet ikke klar på at skulle have min menstruation nu

Anmeld

25. august 2012

Clisolka

Det kan det sagtens være  Jeg havde et par dråber blod den dag ægget satte sig fast (fandt jeg ud af senere) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.