Kan det virkelig være rigtig at et parforhold skal være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg bliver så trist HVER gang... Vi når lige ind af døren efter 5 dage på ferie,og kæresten tager ud til sin ven og drikker øl, som han sagde "det trænger han til".... Jeg stod så med alle tingene og baby på 1 måned... Er så træt af det ogbliver så ked af det hver gang.....Dette sker jo tit at han skal noget med sine venner der handler ol øl... 

Er der virkelig rigtig at det skal være sådan :-( ved jo godt han først er hjemme kl lort.. Plus han er fuld når hankendelig er hjemme, og han er så ubehagelig når han er fuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg bliver så trist HVER gang... Vi når lige ind af døren efter 5 dage på ferie,og kæresten tager ud til sin ven og drikker øl, som han sagde "det trænger han til".... Jeg stod så med alle tingene og baby på 1 måned... Er så træt af det ogbliver så ked af det hver gang.....Dette sker jo tit at han skal noget med sine venner der handler ol øl... 

Er der virkelig rigtig at det skal være sådan :-( ved jo godt han først er hjemme kl lort.. Plus han er fuld når hankendelig er hjemme, og han er så ubehagelig når han er fuld

Det er der du som person må vælge hvad du vil ..

Du kan jo ikke ændrer på ham alligevel , så du må se i øjnene om det det værd ..

Anmeld

24. august 2012

pemiro

morethanperfect skriver:

Du kan jo ikke ændrer på ham alligevel , så du må se i øjnene om det det værd ..

Man skal ikke ændre på en person i et forhold, man skal enten lære at leve med det eller finde en ny.. Folk er som de er, og det skal man ikke ændre

Anmeld

24. august 2012

morethanperfect

pemiro skriver:

Man skal ikke ændre på en person i et forhold, man skal enten lære at leve med det eller finde en ny.. Folk er som de er, og det skal man ikke ændre

Præcis 

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Har skrevet mange indlæg desværre om vores forhold... Negative.... Jeg besluttese mig for en måneds tid siden a gå fra ham , han sagde jeg skulle flytte med det samme, havde ingen stede at tage hen,

Anmeld

24. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Har skrevet mange indlæg desværre om vores forhold... Negative.... Jeg besluttese mig for en måneds tid siden a gå fra ham , han sagde jeg skulle flytte med det samme, havde ingen stede at tage hen,

Okay .. Det lyder ikke så godt .. 

Hvad med dine forældre ?

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Okay .. Det lyder ikke så godt .. 

Hvad med dine forældre ?

De bor en times kørsel herfra... Så jeg kunne ikke bare "gå" , og vores søn på en måneS tid skulle i hvert fald blive hos ham , som an sagde

Anmeld

24. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

De bor en times kørsel herfra... Så jeg kunne ikke bare "gå" , og vores søn på en måneS tid skulle i hvert fald blive hos ham , som an sagde

Ja det er jo et stykke væk ...
Jeg ville ikke finde mig i det ..
Hvis min kæreste sagde jeg skulle gå , så var jeg gået .. Med min søn på kun 1 mdr. som har MEGET brug for sin mor ..

Håber i finde ud af det ..  

Anmeld

24. august 2012

Kofoed.

Han køre forhåbentlig ikke fuld vel? Var det her, så have jeg personligt ringet til politiet.

Håber i finder ud af det og hvad der fremover skal ske

Anmeld

24. august 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Forhold handler jo meget om kompromis´er - men er den ene part ikke villig til det ja så lever man med det eller også gør man ikke..

Jeg synes bestemt at hvis du har besluttet dig for at du ikke vil mere skal pakke en taske tag dit barn under armen og tage afsted.. Hvis han alligevel altid er sammen med kammeraterne og skal drikke øl jamen så kommer det jo helt af sig selv at sønnike ikke kan eller skal blive hos ham..

Pøj Pøj med det hele. Og hvis du bliver fordi du ikke kan tage afsted så brug tiden på at undersøge hvilke muligheder du har få at få en ny bolig hurtigst muligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.