Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor længe siden er det, at i gik fra hinanden? Jeg tænker om det kan være en reaktion på ændringen i hendes liv? Jeg tror i bare skal give hende tid, og lade hende reagere.
Hvor gammel er hun? Fortæl hende med ord at i godt forstår hun reagerer som hun gør, osv. Sæt ord på, det vil helt sikkert hjælpe hende.
MorTilMalene skriver: Heej alle ved godt jeg ikke har været her inde længe. Men jeg har savnet jeg alle sammen. men kristian (malenes far) og jeg er gået fra hinanden og jeg har så fundet mig en ny kæreste vi har bare et problem når Malene er hjemme hos mig og min nye kæreste som Malene har kendt et stykke tid også før Kristian og jeg gik fra hinanden. Malene er begyndt at sige LAD VÆRE! Til næsten alt min nye kæreste siger eller gør og det går ham rigtig meget på. Er der nogen der har et godt råd til at vende hende af med det eller et godt trick til min kæreste. ?? Please hjælp.. Det påvirker vores forhold rigtig skidt, da han selvfølgelig bliver rigtig ked af det. Med venlig hilsen mig og min søde kæreste
Heej alle ved godt jeg ikke har været her inde længe. Men jeg har savnet jeg alle sammen. men kristian (malenes far) og jeg er gået fra hinanden og jeg har så fundet mig en ny kæreste vi har bare et problem når Malene er hjemme hos mig og min nye kæreste som Malene har kendt et stykke tid også før Kristian og jeg gik fra hinanden. Malene er begyndt at sige LAD VÆRE! Til næsten alt min nye kæreste siger eller gør og det går ham rigtig meget på. Er der nogen der har et godt råd til at vende hende af med det eller et godt trick til min kæreste. ?? Please hjælp.. Det påvirker vores forhold rigtig skidt, da han selvfølgelig bliver rigtig ked af det. Med venlig hilsen mig og min søde kæreste
Godt at høre fra dig
Jeg tror også i bliver nødt til at give hende lidt tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128