Skal..Skal ikke, ringe til politiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

chael

Ja, synes helt sikkert du skal ringe. Det må de finde et andet sted at gøre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Clisolka

Enirt skriver:

Ja som overskriften siger, så er jeg i tvivl

Der har nu af flere omgange kommet en flok unge fyre og benyttet sig af vores multibane som hører til SFO'en. Problemet er bare at de kommer for at ryge hash hvilket man kan se åbentlyst at de gør

Lige nu har de parkeret deres bil på græsset lige ved siden af og sidder nu og ruller en joint og ryger den.

Er virkelig rigtig træt af at have dem hængende her i vores kvarter som er et boligblokskvarter med børnefamiler.

Men skal jeg ringe til politiet eller er det ikke noget de tager sig af?

I vores kvarter er der et samarbejde på vej i gang med både SSP, kommune og politiet - vi har de samme problemer

Anmeld

24. august 2012

Miss BananaHammock

Som skrevet af en anden - så er det højest sansynligt et hold SSP'er der holder øje med byens unge - og jeg ved at her i Horsens kan man vist kontakte dem direkte i deres åbningstider også vil de sørge for at komme ud omkring det tidspunkt hvor de unge normalt hænger ud. Men det burde man også kunne gøre gennem politiet.

Jeg ville helt sikkert ringe. Man ved jo aldrig og det "kun" er hash, eller om der bliver efterladt kanyler eller hvad der nu bruges. Under alle omstændigheder skal det ikke finde sted på de områder. (Ikke sagt at det skal finde sted overhovedet)

Anmeld

24. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Babymor2010 skriver:

I vores kvarter er der et samarbejde på vej i gang med både SSP, kommune og politiet - vi har de samme problemer

SSP er både skole, socialforvaltning og politi 

Anmeld

25. august 2012

Clisolka

Mor og meget mere skriver:

SSP er både skole, socialforvaltning og politi 

Aaarh, så blev jeg det klogere - tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.