Hækling: Lutter Idyl strikes again!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.113 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Sara_S

Jeg er gået igang med endnu et projekt fra denne fantastiske kvinde

ER der andre, som er igang med den her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

JulieE

Den har jeg kigget på flere gange. Kunne godt finde på at lave den på et tidspunkt 

Lige nu er jeg igang med denne til min niece (ssssshh... det er en fødselsdagsgave )

Anmeld

24. august 2012

Sara_S

JulieE skriver:

Den har jeg kigget på flere gange. Kunne godt finde på at lave den på et tidspunkt 

Lige nu er jeg igang med denne til min niece (ssssshh... det er en fødselsdagsgave )

SÅ fin!!  

Hehe, jeg er kun gået i gang med den, fordi jeg fik en ny mobil igår  men den er ikke en gang en Iphone

Glæder mig til at prøve mig frem til "trekant-delen"... har aldrig prøvet den teknink før 

Anmeld

24. august 2012

JulieE

Sara_S skriver:

SÅ fin!!  

Hehe, jeg er kun gået i gang med den, fordi jeg fik en ny mobil igår  men den er ikke en gang en Iphone

Glæder mig til at prøve mig frem til "trekant-delen"... har aldrig prøvet den teknink før 

Det trekant-mønster ser smadder spændende ud  Glæder mig til at se din, når den bliver færdig 

Anmeld

25. august 2012

Sara_S

Så blev jeg færdig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2012

Sara_S

JulieE skriver:

Det trekant-mønster ser smadder spændende ud  Glæder mig til at se din, når den bliver færdig 

Hmmm... er ikke særlig tilfreds med trekanten, men det var også min allerførste gang.

Det bliver sikkert lidt mere skarpt næste gang... forhåbentlig! 

Anmeld

25. august 2012

JulieE

Sara_S skriver:

Hmmm... er ikke særlig tilfreds med trekanten, men det var også min allerførste gang.

Det bliver sikkert lidt mere skarpt næste gang... forhåbentlig! 

Det ser da godt ud!!!! Rigtig fint... Hvilken slags garn har du brugt? Har en idé om at den vil være flot i gammel dags hæklegarn, som er blank 

Anmeld

25. august 2012

Sara_S

JulieE skriver:

Det ser da godt ud!!!! Rigtig fint... Hvilken slags garn har du brugt? Har en idé om at den vil være flot i gammel dags hæklegarn, som er blank 

Har brugt den billige fra Søstrene Grene men det kan man altså også se! Jeg har taget den i brug igår aftes og den fnuller allerede en del  

Men det var bare en prøve, skal sikkert lave nogen flere snart 

Det blanke garn du nævner lyder rigtig lækkert... har det et bestemt navn/mærke? 

Anmeld

25. august 2012

JulieE

Sara_S skriver:

Har brugt den billige fra Søstrene Grene men det kan man altså også se! Jeg har taget den i brug igår aftes og den fnuller allerede en del  

Men det var bare en prøve, skal sikkert lave nogen flere snart 

Det blanke garn du nævner lyder rigtig lækkert... har det et bestemt navn/mærke? 

Jeg ved faktisk ikke, hvilket mærke det er... Kan bare huske, min oldemor hæklede sådan nogle blondeduge til at lægge under lysestager (total gammeldags stil) i sådan noget garn. Det er vundet op på på en rulle og er lidt tyndere end bomuldsgarn, mener jeg. 

Jeg kan huske, jeg har set det i garn og stof butikken i Rødovre Centrum 

Anmeld

26. august 2012

Sara_S

Jeg ved faktisk ikke, hvilket mærke det er... Kan bare huske, min oldemor hæklede sådan nogle blondeduge til at lægge under lysestager (total gammeldags stil) i sådan noget garn. Det er vundet op på på en rulle og er lidt tyndere end bomuldsgarn, mener jeg. 

Jeg kan huske, jeg har set det i garn og stof butikken i Rødovre Centrum 

Skal snart forbi Rødovre Centrum så... 

Jeg kan se Jeanette fra lutter idyl har brugt noget "merceriseret garn", prøv at se her, det ser faktisk lækkert ud! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.