så er der ged i den igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Kris89

mistede 20/6-2011 9+3

havde Bio 20/7-2012

begge gange testede jeg positiv på dag 28 altså alm cyklus. Men ALLE cyklusser der i mellem har været LORT fra 33-39 dage.

håbede jo så efter bio at det var fordi kroppen endelig ville til at være normal, men nej... nu på dag 35 sidder jeg og venter på mens igen.

DVS. endnu engang er cyklus noget LORT.. og nej er ikk gravid.

kan bare snart ikk mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Kris89

har mistet lysten til alt...

gider ikk arbejde (elsker mit job), men gider heller ikk være hjemme. gider ikk sove, men gider ikk være vågen, gider ikk spise, men gider ikk sulte..

fuck et hul jeg er havnet i... ved virkelig ikk hvordan det nogensinde skal blive  godt igen.. og det der med at kontake lægen... jeg arbejder jo hver dag og vi har bare aller mest travlt mellem 8-9 hvor de har tlf tid...

overvejet at sende en mail, men ved slet ikke hvordan jeg skal få det til at fylde mindre end MAX 500 tegn så de stadig forstår det er alvor.

Anmeld

24. august 2012

jydeinden

Kris89 skriver:

har mistet lysten til alt...

gider ikk arbejde (elsker mit job), men gider heller ikk være hjemme. gider ikk sove, men gider ikk være vågen, gider ikk spise, men gider ikk sulte..

fuck et hul jeg er havnet i... ved virkelig ikk hvordan det nogensinde skal blive  godt igen.. og det der med at kontake lægen... jeg arbejder jo hver dag og vi har bare aller mest travlt mellem 8-9 hvor de har tlf tid...

overvejet at sende en mail, men ved slet ikke hvordan jeg skal få det til at fylde mindre end MAX 500 tegn så de stadig forstår det er alvor.

søde du

hvilket arbejde du har og hvor travlt i har er i mine øjne irrelevant for hvor meget eller lidt du skal passe på dig selv. det er ikke sundt at rende rundt med en depression som det godt kan lyde som om at du har

jeg synes du skal ringe til lægen og høre om du ikke kan få en akut tid, eller om vedkommende har en tid meget snart så du har mulighed for at få noget hjælp

Anmeld

24. august 2012

Kris89

jydeinden skriver:

søde du

hvilket arbejde du har og hvor travlt i har er i mine øjne irrelevant for hvor meget eller lidt du skal passe på dig selv. det er ikke sundt at rende rundt med en depression som det godt kan lyde som om at du har

jeg synes du skal ringe til lægen og høre om du ikke kan få en akut tid, eller om vedkommende har en tid meget snart så du har mulighed for at få noget hjælp

Tak for svar...

det er bare så svært, når man har så stort et ansvar i sit job. jo kun enkelte weekender jeg har fri og der er det jo ikke til at komme i kontakt med lægen...

er bare bange for de bare siger jeg skal vente, da jeg har en tid til scanning 13. september.

tak for svar

Anmeld

25. august 2012

Kris89

har nu sendt mail til lægen om at jeg ønsker hjælp...

er bare så bange for hvad de overhovedet kan gøre... vil jo ikk på piller, når det hele kommer fordi jeg ikk kan blive gravid (eller mister) vil jeg jo ikk risikere at skade et barn fordi jeg er på piller...

jeg vil vide hvorfor jeg ikk kan få mit/vores højeste ønske opfyldt... men hvorfor skulle de pludselig ville give mig svar på det bare fordi jeg har det skidt og overvejer grunden til livet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.