Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja dem har vi lavet idag.. og vil da lige dele opskriften.. har lagt den ud på min blog..
Hjemmelavet kartoffel chips (SUNDE)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kamulla skriver: ja dem har vi lavet idag.. og vil da lige dele opskriften.. har lagt den ud på min blog.. Hjemmelavet kartoffel chips (SUNDE)
lækkert.. det må vi prøve, jeg har et mandolinjern der bliver brugt alt for lidt...
sådan nogle laver jeg også engang i mellem og de smager virkelig godt og de er jo meget sunde forhold til alm chips
Det bliver jeg simpelthen nød til at prøve en dag..
Isabella_mor skriver: lækkert.. det må vi prøve, jeg har et mandolinjern der bliver brugt alt for lidt...
hehe så er der en god undskyldning for at få det gjort
B&J skriver: sådan nogle laver jeg også engang i mellem og de smager virkelig godt og de er jo meget sunde forhold til alm chips
har også lavet dem tit... men bare først nu jeg sådan har delt det.. haha.. og taget billeder... imorgen laver vi nok jordbær og æble chips
Camillamuz skriver: Det bliver jeg simpelthen nød til at prøve en dag..
god idé... smager fantastisk.. og har bedre samvittighed en når man kværner en pose chips
Kamulla skriver: har også lavet dem tit... men bare først nu jeg sådan har delt det.. haha.. og taget billeder... imorgen laver vi nok jordbær og æble chips
jordbær æble chips det lyder MUMS det må du da lige vise billeder af og opskrifter....
B&J skriver: jordbær æble chips det lyder MUMS det må du da lige vise billeder af og opskrifter....
det kan du tro... men det er bare i skiver, tynde skiver, og så ind i ovenen på 100 grader i 1 1/2 - 2 timer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128