hjemmelavet chips uden brug af fedtstoffer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Kamulla

ja dem har vi lavet idag.. og vil da lige dele opskriften.. har lagt den ud på min blog..

Hjemmelavet kartoffel chips (SUNDE)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Isabella_mor

Kamulla skriver:

ja dem har vi lavet idag.. og vil da lige dele opskriften.. har lagt den ud på min blog..

lækkert.. det må vi prøve, jeg har et mandolinjern der bliver brugt alt for lidt...

Anmeld

24. august 2012

B&J

sådan nogle laver jeg også engang i mellem og de smager virkelig godt og de er jo meget sunde forhold til alm chips

Anmeld

24. august 2012

Deaktiveret profil

Kamulla skriver:

Det bliver jeg simpelthen nød til at prøve en dag.. 

Anmeld

24. august 2012

Kamulla

Isabella_mor skriver:

lækkert.. det må vi prøve, jeg har et mandolinjern der bliver brugt alt for lidt...

hehe så er der en god undskyldning for at få det gjort

Anmeld

24. august 2012

Kamulla

B&J skriver:

sådan nogle laver jeg også engang i mellem og de smager virkelig godt og de er jo meget sunde forhold til alm chips

har også lavet dem tit... men bare først nu jeg sådan har delt det.. haha.. og taget billeder... imorgen laver vi nok jordbær og æble chips

Anmeld

24. august 2012

Kamulla

Camillamuz skriver:

Det bliver jeg simpelthen nød til at prøve en dag.. 

god idé... smager fantastisk.. og har bedre samvittighed en når man kværner en pose chips

Anmeld

24. august 2012

B&J

Kamulla skriver:

har også lavet dem tit... men bare først nu jeg sådan har delt det.. haha.. og taget billeder... imorgen laver vi nok jordbær og æble chips

jordbær æble chips det lyder MUMS det må du da lige vise billeder af og opskrifter....

Anmeld

24. august 2012

2babygirls

Kamulla skriver:

Mums, det vil jeg prøve

Anmeld

24. august 2012

Kamulla

B&J skriver:

jordbær æble chips det lyder MUMS det må du da lige vise billeder af og opskrifter....

det kan du tro... men det er bare i skiver, tynde skiver, og så ind i ovenen på 100 grader i 1 1/2 - 2 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.