Åh altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Det er nu ca 2 mdr siden jeg fik fjernet min ene æggeleder pga, den var lukket. Fik min mens 25 dage efter, før jeg fik den fjernet var min cyklus på ca. 35 dage. Nu er der så gået 27 dage siden sidste mens. Har haft lidt brunligt udflåd siden dag 24, men der sker bare ikke rigtig mere. Der er kun noget når jeg går på toilettet. Har haft murren i underlivet i en uges tid. Har idag fået meget ømme bryster, er meget svimmel og har haft kvalme stort set hele dagen. Har kastet op et par gange, og har ingen appetit. Testede igår negativt men hvad kan det så være? Er der håb endnu, eller hvad tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

tanjaf88

ja selvfølgelig er der håb, nogle tester først positiv sent..

gik selv gennem en graviditet uden for livmoderen fik fjernet venstre æggeleder i går fordi den sad der.. kan være din clykus er ude af balance stadig desværre..

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

tanjaf88 skriver:

ja selvfølgelig er der håb, nogle tester først positiv sent..

gik selv gennem en graviditet uden for livmoderen fik fjernet venstre æggeleder i går fordi den sad der.. kan være din clykus er ude af balance stadig desværre..

Øv hvor træls for dig
Jeg klamrer mig til håbet! Men åh hvor er det frustrerende! Gad godt have en normal cyklus

Anmeld

24. august 2012

tanjaf88

forstår jeg godt... kender det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.