pædagog fortæl mig lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Hej Jeg overvejer at tage pædagog uddannelsen. Men jeg ville gerne høre fra jer der arbejder som pædagoger.

Jeg er 35 år så det er lidt sent at tage uddannelse men det er først nu jeg har muligheden.
Jeg bliver bar enødt til at tænkt lidt frem og vil derfor gerne høre hvilke jobmuligheder der er som ikke indebærer så meget fysisk hårdt arbejde som det gør at arbejde med de små børn der skal bæres/løftes mm

jeg forestiller mig at jegkan bruge uddannelsen til en hel del. Den virker til at være meget bred.

Hvad siger du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej Jeg overvejer at tage pædagog uddannelsen. Men jeg ville gerne høre fra jer der arbejder som pædagoger.

Jeg er 35 år så det er lidt sent at tage uddannelse men det er først nu jeg har muligheden.
Jeg bliver bar enødt til at tænkt lidt frem og vil derfor gerne høre hvilke jobmuligheder der er som ikke indebærer så meget fysisk hårdt arbejde som det gør at arbejde med de små børn der skal bæres/løftes mm

jeg forestiller mig at jegkan bruge uddannelsen til en hel del. Den virker til at være meget bred.

Hvad siger du?

Min moster er pædagog og arbejder med voksne handicappede som har et job og bare skal støttes i hverdagen, så det er jo ikke vildt fysisk hårdt. De rejser til udlandet på ferie med dem og sådan noget.

Anmeld

24. august 2012

wamse

Jeg er pædagogstuderende (er 38, og der er masser på vores alder i studiet), og jeg var i min 1 lønnet praktik i et bo tilbud for voksne udviklingshæmmede, og der var intet fysisk hårdt der. I en Sfo vil det heller ikke være så fysisk hårdt, som ved de små børn.

Anmeld

24. august 2012

Rsa

Anonym skriver:

Hvad siger du?