Mon der er nogen som kan hjælpe eller har erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Nå så kom jeg fra gyn. Og mine æg så ikke så store ud på pergotime men de ville scanne igen mandag. Jeg skulle også skylles og mine æggeleder var ikke i særlig god stand, han sagde at hvis vi skulle køre helt efter bogen skulle jeg til en kikkert undersøgelse, men han sagde at hvis vi ønskede kunne vi godt få 3 forsøg med iui... Og derefter hed det kunstig befrugtning. Jeg er så ked, er der ikke det ene så er der det andet mon det nogensinde vil lykkes... han ville vel aldrig sige at vi kunne prøve iui hvis der ingen chance var???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Nå så kom jeg fra gyn. Og mine æg så ikke så store ud på pergotime men de ville scanne igen mandag. Jeg skulle også skylles og mine æggeleder var ikke i særlig god stand, han sagde at hvis vi skulle køre helt efter bogen skulle jeg til en kikkert undersøgelse, men han sagde at hvis vi ønskede kunne vi godt få 3 forsøg med iui... Og derefter hed det kunstig befrugtning. Jeg er så ked, er der ikke det ene så er der det andet mon det nogensinde vil lykkes... han ville vel aldrig sige at vi kunne prøve iui hvis der ingen chance var???

Øv hvor træls, du får lige et med på vejen!

Tror ikke de ville tilbyde en behandling, de ikke regnede med kunne lykkedes! Vi blev sendt direkte i IVF, så jeg for at du kan "nøjes" med iui, hvis det er det, du helst vil

Anmeld

24. august 2012

foto på lærred

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls, du får lige et med på vejen!

Tror ikke de ville tilbyde en behandling, de ikke regnede med kunne lykkedes! Vi blev sendt direkte i IVF, så jeg for at du kan "nøjes" med iui, hvis det er det, du helst vil

Enig. Hvis de var helt sikkre tror jeg ikke de ville "spilde" 3 IUI, men sende dit direkte til IVF

Held og lykke ts

Anmeld

24. august 2012

fnuggi

hejsa jeg tog samme tur jeg fik bare oprationen og igennem 3 iui og nu er jeg i ivf men det viste sig jeg fejlede noget mere end bare mine halv lukket ægleder som de åbnede har også noget med min skjoldbugskirtel 

men venter på det er den 5/9 så jeg kan se om vores første forsøg med ivf/icsi virker 

så en  til dig men de vil ikke gøre det hvis de tvivlede lidt min var forsdi de var så meget lukket 

Anmeld

25. august 2012

lenemor77

Anonym skriver:

Jeg er ked af at sige det, men det kommer an på hvem du går hos...

Vi nåede ca 10 forsøg - hos privatklinik i Aarhus - med IUI ved barn no 2, før der blev sagt stop. Jeg levede i konstant håb, så jeg kunne godt have brugt en læge, som sagde fra. Specielt når man tænker på min "sygdomshistorie". Har fået fjernet cyster pga endo, mine æggeledere var blokerede af arvæv fra et tidligere kejsersnit (det skulle dog være forsøgt fjernet i forbindelse med cysterne), lavt stofskifte og Faktor V Leiden.

Vi valgte at skifte behandlingssted, og blev gravid i IVF forsøg....

Anmeld

25. august 2012

tarkoflen

lenemor77 skriver:

Jeg er ked af at sige det, men det kommer an på hvem du går hos...

Vi nåede ca 10 forsøg - hos privatklinik i Aarhus - med IUI ved barn no 2, før der blev sagt stop. Jeg levede i konstant håb, så jeg kunne godt have brugt en læge, som sagde fra. Specielt når man tænker på min "sygdomshistorie". Har fået fjernet cyster pga endo, mine æggeledere var blokerede af arvæv fra et tidligere kejsersnit (det skulle dog være forsøgt fjernet i forbindelse med cysterne), lavt stofskifte og Faktor V Leiden.

Vi valgte at skifte behandlingssted, og blev gravid i IVF forsøg....

Må jeg spørger hvor du gik henne? Har en veninde, der har været ude for det samme, men troede ikke det var noget der skete ret tit...

Anmeld

25. august 2012

lenemor77

tarkoflen skriver:

Må jeg spørger hvor du gik henne? Har en veninde, der har været ude for det samme, men troede ikke det var noget der skete ret tit...

vi startede hos aagaard og blev gravid hos maigaard. kan kun anbefale maigaard. 

Anmeld

25. august 2012

Dutti

Anonym skriver:

Jeg tror bestemt ikke at de ville foreslå iui hvis ikke de ser nogen muligheder i det .. Snak evt med dem omkring deres forventninger til iui i jeres tilfælde ..
Hvor skal du i behandling henne ?

Anmeld

26. august 2012

tarkoflen

lenemor77 skriver:

vi startede hos aagaard og blev gravid hos maigaard. kan kun anbefale maigaard. 

Hmm har to veninder, der har fået uendelig mange iui forsøg hos Aagaard uden held! Den ene veninde, er på eget initiativ kommet videre til Skejby, men den anden skal have barn nr. 2 så hun kan ikke blive henvist videre, men måske jeg skulle sige til hende, at de måske skulle overveje at prøve nye græsgange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.