At give semper risgrød med æble/mango

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.090 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2012

christinak

Vores dreng på lidt over 4 måneder er startet stille op på grød da han er mere end klar, jeg kan desværre ikke lave grød selv da jeg kun lige har mælk nok til ham og han kan ikke tåle mme så det bliver købe grød, vi har over flere gange givet ham hirsegrød og det er bare ikke ham overhoved og så kom min mand hjem med rismel med æble/mango må han prøve at få det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Babydreams

christinak skriver:

Vores dreng på lidt over 4 måneder er startet stille op på grød da han er mere end klar, jeg kan desværre ikke lave grød selv da jeg kun lige har mælk nok til ham og han kan ikke tåle mme så det bliver købe grød, vi har over flere gange givet ham hirsegrød og det er bare ikke ham overhoved og så kom min mand hjem med rismel med æble/mango må han prøve at få det? 

Min søn har kun fået risgrød, og han elskede det, han fik det fra han var 4 mdr. Så det må han gerne
Men måske start stille ud, da der er mere stivelse i risgrød

Anmeld

24. august 2012

christinak

RikkeRasmussen skriver:

Min søn har kun fået risgrød, og han elskede det, han fik det fra han var 4 mdr. Så det må han gerne
Men måske start stille ud, da der er mere stivelse i risgrød

Også selvom der er mango og æble i? Han spiser maks 2 tsk grød om dagen 

Anmeld

24. august 2012

th

christinak skriver:

altså vores dreng startede med æblegrød og der er ikke sket noget, så tror ikke det er et problem når det er i små doser

Anmeld

24. august 2012

Møn-Mor

Du kan da sagtens selv lave grød alligevel.
Køb noget rismel, majsmel el. hirsemel og lav det på vand og tilføj så en teskefuld olie, så er det hjemmelavet og baby for hverken MME el. du skal bruge din sparsomme MM.
Sådan har min Viktor fået grød og så har jeg haft tilføjet lidt grøntsagsmos af og til for at give det lidt smag (el. kanel).

Anmeld

24. august 2012

modesty

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan lave grød fordi din dreng ikke kan tåle MME? Der er vel heller ikke MME i den færdiglavede grød du køber? Jeg har altid lavet grød selv og har aldrig puttet MME i. 

Jeg vil anbefale dig at passe på med stivelsen, da det kan give forstoppelse. Jeg ville give grønsagsmos (uden kartoffel) i stedet for grød.

Anmeld

24. august 2012

ano14316

Magnus fik hård mave da vi startede med grød, selvom han var over 5 mdr. så her har han fået grønsagsmos helt fra start af. og først da han var klar til havregrød, begyndte han at få rigtig grød, og så kom  øllebrød og hirsegrød og flerkornsgrød. 

Og han får grød hver morgen til morgenmad

Anmeld

24. august 2012

Babydreams

christinak skriver:

Også selvom der er mango og æble i? Han spiser maks 2 tsk grød om dagen 

Han elskede den med mango og æble

Der sker slet ingenting ved det, de må jo også få frugtmos når de er 4 mdr.

Anmeld

24. august 2012

ESV

christinak skriver:

Hvorfor skulle han ikke måtte få det?
Jeg lavede alt grød på vand og tilsatte olie/smør/margarine for fedtstoffets skyld.
Emilie fik nutramigen som mme og det skal bruges 2 timer efter det er lavet og jeg lavede ofte grød til flere dage for nemhedens skyld så jeg kunne ikke bruge mme i selve grøden.

Anmeld

26. august 2012

christinak

Tænkte på at lave noget hjemmelavet pæremos må han få det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.