Kan stramt tøj påvirker min mælkeproduktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2012

christinak

Hej piger 

Vi skal til bryllup imorgen min søster skal giftes og jeg skal have en balkjole på og push up bh og det hele sidder jo stramt for at holde på sagerne, nu er det så jeg tænker om det vil påvirke min mælkeproduktion da jeg i forvejen kun lige har nok til vores dreng på 4 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

fairlady

christinak skriver:

Hej piger 

Vi skal til bryllup imorgen min søster skal giftes og jeg skal have en balkjole på og push up bh og det hele sidder jo stramt for at holde på sagerne, nu er det så jeg tænker om det vil påvirke min mælkeproduktion da jeg i forvejen kun lige har nok til vores dreng på 4 måneder

det tror jeg ikke. Tænker at bh'en måske kan klemme lidt på brysterne og der evt kan dryppe lidt fra dem?

Anmeld

24. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det kan det faktisk godt!!! Vh stine

Anmeld

24. august 2012

L&V

christinak skriver:

Hej piger 

Det ska være meget stramt hvis det ska påvirke noget men det kan godt komme til at blive ømt i løbet af aftenen når der er noget der strammer

Anmeld

24. august 2012

LR85

Det skulle man ikke tro

Men sørg for at amme ofte eller malk ud hen a aftenen, så du holder produktionen oppe. 

Anmeld

24. august 2012

raca

ja det kan det.. i gamledage snørrede de brysterne op for at stoppe mælkeproduktionene..

du kan også får lavet nogle ordenlige mælkeknuder der udvikler sig til betændelse forde du får blokeret mælkegangene pga det stramme tøj.

men hvis du tager det på så malk ud ofte og sove uden bh om natte og lad den lille amme lidt ofte de næste par dage..

Anmeld

24. august 2012

christinak

Øv men er næsten nød til at have kjolen på den er købt specielt dertil og var rigtig dyr og nu overvejer jeg helt bare at tage alm tøj på

Anmeld

27. august 2012

EnGodMor

Det kan det ja... det anbefales at man har løst siddende tøj på. Og push up bh er yt, samt bøjle bhér yt yt yt. du kan risikerer og få brystbetændelse OG DET GØR ONDT.

En push up eller bøjle bh lukker for mælkevejene..

Du skal bruge bhér uden bøjle, der har et super godt udvalg i baby sam af amme bhér

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.