Ved ikke hvad jeg skal vælge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har indtil brugt 1 år på min kørekort med 2 pauser a 3 mdr af familie årsager. 

Nu er jeg bleven sygemeldt pga min graviditet. 

Så jeg går hjemme hverdag men det er der jo en grund til jeg skal. 

Men nu er sagen den at jeg skal finde ud af om jeg yderliger vil bruge 10.000kr på kørekortet, ny lægerklæring, førstehjælp og alt det der hører til. 

Eller om jeg skal droppe det og vente 1-2år og forsøge igen og i sted for koncentrer mig om vores datter, hverdagen og vore ufødte. 

Og samtidig gemme nogle af pengene til en lille ferie inden vi går fra 3 til 4. 

Hvad ville i have gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

anynom

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har indtil brugt 1 år på min kørekort med 2 pauser a 3 mdr af familie årsager. 

Nu er jeg bleven sygemeldt pga min graviditet. 

Så jeg går hjemme hverdag men det er der jo en grund til jeg skal. 

Men nu er sagen den at jeg skal finde ud af om jeg yderliger vil bruge 10.000kr på kørekortet, ny lægerklæring, førstehjælp og alt det der hører til. 

Eller om jeg skal droppe det og vente 1-2år og forsøge igen og i sted for koncentrer mig om vores datter, hverdagen og vore ufødte. 

Og samtidig gemme nogle af pengene til en lille ferie inden vi går fra 3 til 4. 

Hvad ville i have gjort?

Hvis du ikke "akut" mangler kørekortet, så synes jeg du skal vente

Anmeld

24. august 2012

M&N

JulieWH skriver:

Hvis du ikke "akut" mangler kørekortet, så synes jeg du skal vente

Det synes jeg også. 

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Når du har brugt så længe , og endnu ikk har gennemført tænker jeg at der er en god grund til du ikk har gjort det endnu ..
Og jeg synes derfor du bør vente til der er styr på alt , se nu hvis du ikk kan gennemføre den her gang fordi du er sygemeldt og måske vil få svært ved at komme ind og ud af bil .

Jaa jeg ville klart spare pengene op , og så tage det efter du har født , eller når overskudet er der .

Anmeld

24. august 2012

FrkRaarup

Her har det også taget lang tid, et par måneder.. Men jeg er fast besluttet på, at det skide kort skal i hus inden den lille komme!

Jeg får ikke mere råd efter fødsel eller om 1år.

Plus jeg ikke magter tanken om endnu 8timers førstehjælp. Og syns egentlig at det for mig er spild af penge og skulle det hele igennem igen!

Håber du vælger den beslutning der gider dig fred i hovedet!

Anmeld

24. august 2012

Benjamins'mor

Jeg ville vente hvis behovet for et kørekort ikke var der.

Anmeld

24. august 2012

wamse

Jeg ville gøre det færdig nu

Det er hårdt mens det står på, men så er det sgu mega fedt, når det er overstået

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg syntes selvfølgelig at det er sur numse at have brugt de penge og at bilen holder ude foran døren og jeg alene ikke kan komme nogle steder. 

Men kæresten har kørekort og gider godt køre når det er. 

Vi bor knap 1km indtil byen så det er ikke meget hvis jeg selv akut mangler noget. 

Men denne graviditet føles som om den nogle dage tager livet af mig og jeg ved at jeg sagtens vil kunne spare sammen til beløbet igen.

Anmeld

24. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg syntes selvfølgelig at det er sur numse at have brugt de penge og at bilen holder ude foran døren og jeg alene ikke kan komme nogle steder. 

Men kæresten har kørekort og gider godt køre når det er. 

Vi bor knap 1km indtil byen så det er ikke meget hvis jeg selv akut mangler noget. 

Men denne graviditet føles som om den nogle dage tager livet af mig og jeg ved at jeg sagtens vil kunne spare sammen til beløbet igen.

helt ærligt, så ville jeg synes du skal vente, få lidt ro på derhjemme og så start op når du selv synes at du har overskuddet til det..

om du skal have førstehjælp igen, torr jeg kommer lidt an på hvor lang tid siden det er du havde det.. men det bliver du jo informeret om når du starter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.