om en times tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg var oppe og aflevere en urinprøve ved lægen imorges, og kl 12:30 kan jeg ringe til min læge for at få svar..

Jeg håber virkelig at den er positiv så jeg kan ringe og sige til farmand at vi skal have nummer 3..

bliver nok også skuffet hvis den er negativ, er 4 dage over tid og har en masse symptomer, men er samtidig bange for at det bare er kroppen der spiller mig et puds..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

UnderCover37

for at den er positiv, men må jeg spørge hvorfor du har afleveret det ved lægen istedet for at tage en hjemmetest?

Anmeld

24. august 2012

Karla

Anonym skriver:

Jeg var oppe og aflevere en urinprøve ved lægen imorges, og kl 12:30 kan jeg ringe til min læge for at få svar..

Jeg håber virkelig at den er positiv så jeg kan ringe og sige til farmand at vi skal have nummer 3..

bliver nok også skuffet hvis den er negativ, er 4 dage over tid og har en masse symptomer, men er samtidig bange for at det bare er kroppen der spiller mig et puds..

Anmeld

24. august 2012

tioyv

for den er der...

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

for at den er positiv, men må jeg spørge hvorfor du har afleveret det ved lægen istedet for at tage en hjemmetest?

Fordi jeg aldrig har kunnet få positiv derhjemme, og jeg har testet hjemme et par gange den her gang også, og de er alle negative, jeg har bare lidt svært ved at tro på dem med alle de symptomer jeg har mig i det her forsøg..

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

tioyv skriver:

for den er der...

tak..

Anmeld

24. august 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Fordi jeg aldrig har kunnet få positiv derhjemme, og jeg har testet hjemme et par gange den her gang også, og de er alle negative, jeg har bare lidt svært ved at tro på dem med alle de symptomer jeg har mig i det her forsøg..

Okay, tak for svaret

Og held og lykke! 

Anmeld

24. august 2012

Jupiter

Hvad sagde lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.