sovedragt til dagplejen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.176 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Miia90

nogen har har en lækker dragt/sovepose til salg i str 86 eller kender en nogen sider på nettet man købe ?

god dag derude

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Mette.

Miia90 skriver:

nogen har har en lækker dragt/sovepose til salg i str 86 eller kender en nogen sider på nettet man købe ?

god dag derude

Mia

Jeg vil klart anbefale dig en uld dragt fra Joha i deres baby wool serie - den er så lækker og blød, og holder de små perfekt varm, da uld jo er super til at regulere varmen selv.

Sælger desværre ikke vores, da Emilie kan passe den igen i år, men tag et kig hos www.tinyzone.dk eller www.smartkids.dk - de har begge et stort udvalg og der kan også fåes futter og vanter dertil.

Anmeld

25. august 2012

Miia90

tak. kunne godt tænke mig en med lange ærmer, hun skal sove i barnevogn den fra joha er der kun i en str :/

Anmeld

25. august 2012

Christina.78

Har denne Ida T fleece dragt..den har vi brugt..der kan fødder og ærme-ender bukkes op så intet fryser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2012

Miia90

Christina.78 skriver:

Har denne Ida T fleece dragt..den har vi brugt..der kan fødder og ærme-ender bukkes op så intet fryser

tak  men søger posedragt, med lange ærmer, synes alt er uden :/

Anmeld

25. august 2012

Valle81

Miia90 skriver:

tak  men søger posedragt, med lange ærmer, synes alt er uden :/

Hej,

Kan du bruge de posedragter?

Grunden til at jeg spørger er at de jo skal kunne have sele på i barnevognen når de sover i dp?

Anmeld

25. august 2012

Miia90

Valle81 skriver:

Hej,

Kan du bruge de posedragter?

Grunden til at jeg spørger er at de jo skal kunne have sele på i barnevognen når de sover i dp?

gud ja du siger noget, det havde jeg ikk lige tænkt på. synes bare den vi havde sidste vinter var super nem og putte hende i og dejlig var, men der var hun jo hellere ikk så gammel.

jeg ville bare synes det var mere behandlig at ligge i en pose frem for en dragt

Anmeld

25. august 2012

Mette.

Miia90 skriver:

tak. kunne godt tænke mig en med lange ærmer, hun skal sove i barnevogn den fra joha er der kun i en str :/

Den har lange ærmer og ben.

Det er den her jeg mener:

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=25082 - den fåes også i naturHvid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.