Så fik han sin dom.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

MyLove E

BabyWish2012 <3 skriver:

D http://www.bt.dk/udland/live-breivik-fik-21-aar

Her kan man følge med LIVE fra retssalen.

Der står jo også han får 21 år og ingenting om efter 10år.. Nu er jeg lidt forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

M&N

Tauf skriver:

Der står jo også han får 21 år og ingenting om efter 10år.. Nu er jeg lidt forvirret

"@Mohamed.Slimane Forvaring kan idømmes med maksimalt 21 år. Dommeren sagde ved dommen, at han skal idømmes forvaring med en mindstestraf på 10 år, det vil sige, at han efter ti år skal vurderes igen, og så kan den blive forlænget med fem år ad gangen.
af  Elisabeth Haslund   10:28"

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

BabyWish2012 <3 skriver:

"@Mohamed.Slimane Forvaring kan idømmes med maksimalt 21 år. Dommeren sagde ved dommen, at han skal idømmes forvaring med en mindstestraf på 10 år, det vil sige, at han efter ti år skal vurderes igen, og så kan den blive forlænget med fem år ad gangen.
af  Elisabeth Haslund   10:28"

Tak:-)

Anmeld

24. august 2012

M&N

Tauf skriver:

Tak:-)

Selv tak

Anmeld

24. august 2012

pemiro

Tauf skriver:

Kan kommer aldrig ud.

Jeg tror også at de får lavet nogle særregler der gør de kan holde ham inde til livstid...

Anmeld

24. august 2012

Bassemor<3

Tauf skriver:

Ja, han har fået en forvaringsdom på 21 år, med mulighed for ansøgning om prøveløsladelse efter 10 år. Derfor MIN 10 år og MAX 21 år.

Anmeld

24. august 2012

Bassemor<3

Selv hvis han så kommer ud når han er gammel og grå, så tror jeg nok der en en der tager sagen i egen hånd, han vil for altid være en jaget mand !

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

Bassemor<3 skriver:

Selv hvis han så kommer ud når han er gammel og grå, så tror jeg nok der en en der tager sagen i egen hånd, han vil for altid være en jaget mand !

Ja det tro jeg også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.