4 dage over tid og stadig negativ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er nu 4 dage over tid men stadig med negative tests..

Jeg har lige taget en clear blue digital som sagde ikke gravid, skal dog også op med urin på lægehuset..

Jeg har aldrig kunnet teste derhjemme, og de to gange jeg har været gravid før har jeg os kun kunnet få positiv når jeg kom til lægen.. Bliver snart frustreret på min krop, hvis ikke den er der denne gang så er det 3 måned i streg min mens rykker sig i så mange dage.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en clear blue digital som sagde ikke gravid, skal dog også op med urin på lægehuset..

Jeg har aldrig kunnet teste derhjemme, og de to gange jeg har været gravid før har jeg os kun kunnet få positiv når jeg kom til lægen.. Bliver snart frustreret på min krop, hvis ikke den er der denne gang så er det 3 måned i streg min mens rykker sig i så mange dage.. :/

Det er bare så træls.. Jeg håber på det bedste for dig.

Inden jeg blev gravid forsvandt min mens i halvanden mdr. Jeg har altid haft en fuldstændig regelmæssig cyklus 28 dage på p.piller og 31 uden.

Men væk var den bare .. Så kom den og næste gang kom den igen ikke . Men denne gang var jeg gravid :-):-):-):-)

Håber lægen siger du er gravid :-)

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Det er bare så træls.. Jeg håber på det bedste for dig.

Inden jeg blev gravid forsvandt min mens i halvanden mdr. Jeg har altid haft en fuldstændig regelmæssig cyklus 28 dage på p.piller og 31 uden.

Men væk var den bare .. Så kom den og næste gang kom den igen ikke . Men denne gang var jeg gravid :-):-):-):-)

Håber lægen siger du er gravid :-)

Synes bare det er meget mærkeligt, min cyklus har været den samme de sidste 7 år, mens er kommet på den samme dag og det har varet lige længe, men så vil vi have nummer 3 og så bliver der kludret i det hele..

Håber jeg er gravid, har en masse symptomer såsom træthed, ømme bryster, og luft i maven og kvalme

Anmeld

24. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg gik 2 uger over tid før jeg kunne teste positiv.. så slå koldt vand i blodet, den kan stadig være der

held og lykke

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg gik 2 uger over tid før jeg kunne teste positiv.. så slå koldt vand i blodet, den kan stadig være der

held og lykke

Det er bare ikke nemt med så mange negative tests.. :/

Anmeld

24. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Det er bare ikke nemt med så mange negative tests.. :/

nej ved det godt..

jeg testede 1 uger over - negativ, igen 1½ uge over - negativ og så igen 2 uger over hvor den var positiv.. turde ikke tro på det så gik til lægen der sagde den var god nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.