isathom6705 skriver:
Som tidligere beskrevet har jeg en masse graviditets sym. Var inde og blive skannet indvendig for snart 3 uger siden fordi jeg havde muren i underlivet. De sagde jeg havde en cyste og at de kunne se et æg på ca 2 cm i den ene æggeleder. Men har hørt at man ikke kan se kvindes æg i æggeleder uanset om det er indvendig eller udvendig skanning så jeg melder bare fuldstændig pas når hende gynækologen siger sådan og hun måslede bare fuldstændig rundt deroppe og sagde mit underliv var spændt og jeg sku ha noget fys træning nu der gået 7 uger og 6 dage siden min sidste mens første dage og jeg har virkelig stærke graviditets tegn. Alle når de ser jeg ingen appetit har og bare er tørstig efter mælk hele tiden. Og de hører jeg har kvalme. Halsbrand. Er oppustet. Træt. Ingen energi. Hovedpine. Rumsteren og boblene bevægelser i maven spørger de om jeg er gravid. Og nu min kat os begyndt at opføre sig mærkeligt. Vi har haft hende i 8 dage. Hun ska ligge ved min mave hele tiden og min kæreste må ikke komme i nærheden af mig. Jeg har negative test hele tiden. Min veninde havde det indtil hun var 13 uger henne. Så ville høre om der var nogen der havde erfaringer med hvor længe der kan gå før man tester positiv ogselvom det er 8 uger siden man sidst havde menstruation og set kun var pletblødninger i et par timer om dagen
Hej med dig
Jeg læste lige det andet indlæg som du også har oprettet.
Siden du nu har en forhistorie ang. graviditet hvor du VAR gravid men ikke kunne lave en positiv test, så ville jeg da helt sikkert mene at du skal nævne dette overfor din læge.
Måske er du en af dem som ikke kan få en positiv test før meget sent i graviditeten..
Det lyder jo som rigtig gode symptomer du har. Dog kan man også nogle gange tænke så meget over en graviditet at man kan frembringe "Falske" symptomer selv... det har jeg selv prøvet op til flere gange 

dermed ikke sagt at dine ikke sagtens kan være ægte nok!
Jeg synes du burde:
1) Fortælle din læge om din sidste graviditet
2) Bede om at få taget en blodprøve og evt en ny scanning hvor de bla. kan udelukke graviditet udenfor livmoderen
Under alle omstændigheder er det jo ikke normalt at gå 8 uger uden sin mens.. så tjekkes skal du da.
Håber rigtig meget for dig at du bærer rundt på en sund lille ny spire, eller at du finder en fornuftig forklaring på alle de symptomer som du oplever.

Anmeld