Billede spam af Milo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. august 2012

4xGreve

så får i lige Big time Billede spam af Milo fra han blev født og til nu som lovet

Hilsen en meget stolt mor til 2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

MyLove E

4xGreve skriver:

så får i lige Big time Billede spam af Milo fra han blev født og til nu som lovet

Hilsen en meget stolt mor til 2

Ej en skøn dreng :-):-) Og hold nu op en smuk mave du havde:-):-)

Anmeld

24. august 2012

Laulund87

Dejlige billeder

Lidt sjovt at se billeder for din pige også. Kan huske da jeg fik profil herinde fulgte jeg dig lidt og så billeder på din profil af hende. Hun er godt nok stor Og sød dreng du har fået

Anmeld

24. august 2012

4xGreve

Tauf skriver:

Ej en skøn dreng :-):-) Og hold nu op en smuk mave du havde:-):-)

Mange tak  Jeg husker slet ikke at den var så stor  Og ja han er bare skøn er glad for vi alligevel sprangud i det og fik en mere

Anmeld

24. august 2012

4xGreve

Laulund87 skriver:

Dejlige billeder

Lidt sjovt at se billeder for din pige også. Kan huske da jeg fik profil herinde fulgte jeg dig lidt og så billeder på din profil af hende. Hun er godt nok stor Og sød dreng du har fået

Ja Daniella er kommet godt efter det Milo vejer 8.6 kg og det var ca. Det Daniella vejet da hun var 1 1/2 år + det er vildt at tænke på idag er hun en høj men tynd pige! Hun vejer 15 kg og måler et styk over de 100cm bruger ihvertfald 104-116 tøj  Ikke i min vildste fantasi havde jeg forstillet mig det vil gå hende så godt og vi er endda også så utrolig heldige at hun faktisk aldrig bliver syg til tros for nedsat imunforsvar 

Anmeld

24. august 2012

Laulund87

4xGreve skriver:

Ja Daniella er kommet godt efter det Milo vejer 8.6 kg og det var ca. Det Daniella vejet da hun var 1 1/2 år + det er vildt at tænke på idag er hun en høj men tynd pige! Hun vejer 15 kg og måler et styk over de 100cm bruger ihvertfald 104-116 tøj  Ikke i min vildste fantasi havde jeg forstillet mig det vil gå hende så godt og vi er endda også så utrolig heldige at hun faktisk aldrig bliver syg til tros for nedsat imunforsvar 

Det må være helt specielt at få et barn der er "inden for rammerne" Det har jeg selv tænkt på til når vi får en nr 2. Tænk at undgå indlæggelser osv.

Hvor lyder det godt at hun trives og aldrig er syg, det er da bare super

Anmeld

25. august 2012

4xGreve

Laulund87 skriver:

Det må være helt specielt at få et barn der er "inden for rammerne" Det har jeg selv tænkt på til når vi får en nr 2. Tænk at undgå indlæggelser osv.

Hvor lyder det godt at hun trives og aldrig er syg, det er da bare super

det er meget specielt at få et barn der på alle måder er inde for rammerne.

Det er bare så dejligt at undgår sygehus og indlæggelser mm. så LÆKKERT

Anmeld

25. august 2012

Laulund87

4xGreve skriver:

det er meget specielt at få et barn der på alle måder er inde for rammerne.

Det er bare så dejligt at undgår sygehus og indlæggelser mm. så LÆKKERT

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.