Hej alle kære baby.dk'ere

Jeg havde en missed abortion i juli måned, og fik derfor en medicinsk abort den 31. juli 2012...
Vi er på en hård proteinkur herhjemme, så ville egentlig bare sikre mig, at jeg ikke var gravid, da jeg pludselig har fået virkelig ømme bryster, ligamentsmerter, oppustethed, ubehag når jeg er sulten og lettere humørsvingninger

(Dette kunne selvfølgelig også være ønsketænkning), for så ville jeg selvfølgelig stoppe på kuren...
Fremtryllede så denne test i eftermiddags (har lavet en ligesådan til aften), som kom indenfor tiden - ca. 3½ uge efter den medicinske abort (det hele kom ud om natten og alt var fint til scanningen ugen efter)
Havde en missed abortion, inden vi fik vores datter, og der testede jeg for, hvornår HCG var ude af kroppen, og 14 dage efter udskrabningen, var der ingen streg at se på graviditetstesten, og da kom min mens 27 dage efter udskrabningen... Var begge gange 10 uger henne, da det blev opdaget, men fostret var gået til omkring uge 6, så HCG har jo været forholdsvist lavt ved aborten...
Pyhh, håber og beder af hele mit hjerte til, at jeg er gravid igen - så vil egentlig bare høre, om I har nogle erfaringer, som enten kan be- eller afkræfte, om det kan være eftervirkninger af sidste graviditet eller om jeg på lykkeligvis kan være blevet gravid
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld