Masser af bukser, sengetøj og banditten er også hjemmelavet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

VIPpigen

banana3 skriver:

Hvor er det flot! Tager du mod bestilling på sengetøj? og hvad er prisen ?

Hvis det er baby, så kan jeg godt, prisen er omkring 100-200 alt efter hvordan det skal være. 

har tidligere lavet med en side i mønstret stof, og anden side i ensfarvet bomuld... Det bliver dyrere hvis det skal laves med 2 sider mønstret stof, og alt afhængig af hvad du ønsker...

junior sengetøj kan næsten ikke betale sig, det er kun hvis man vil have noget specielt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

VIPpigen

Yurie skriver:

Kan du skaffe materiale med dødningehoveder?

Dødningehoveder kan jeg næsten altid finde... Er det til dreng eller pige

Anmeld

13. april 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Dødningehoveder kan jeg næsten altid finde... Er det til dreng eller pige

Dreng. Til når han fylder to i juni. Og gerne med logo/billede på benet(ligesom dem med edderkoppen) og så på lommen.

Anmeld

13. april 2013

VIPpigen

Yurie skriver:

Dreng. Til når han fylder to i juni. Og gerne med logo/billede på benet(ligesom dem med edderkoppen) og så på lommen.

Så vi er ude i en buks med bagbuks detalje  bagpå med dødningehoveder, og ellers ensfarvet, og med tryk nederst på benet, og med lommer, og gerne tryk på den ene lomme, er det rigtig forstået?? 

Anmeld

25. april 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Så vi er ude i en buks med bagbuks detalje  bagpå med dødningehoveder, og ellers ensfarvet, og med tryk nederst på benet, og med lommer, og gerne tryk på den ene lomme, er det rigtig forstået?? 

Troede jeg havde svaret dig. Dødningehoveder på lomme og så gerne et dødningehoved på benet.. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan li den måde som bukserne med edderkopperne er lavet på.

Anmeld

25. april 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Troede jeg havde svaret dig. Dødningehoveder på lomme og så gerne et dødningehoved på benet.. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan li den måde som bukserne med edderkopperne er lavet på.

Anmeld

26. april 2013

VIPpigen

Yurie skriver:

Det er helt iorden. Så et par ensfarvet bukser, med lommer i dødningehoved, og et trykt dødningehoved på benet

Anmeld

26. april 2013

TNBC

VIPpigen skriver:

Det er helt iorden. Så et par ensfarvet bukser, med lommer i dødningehoved, og et trykt dødningehoved på benet

Ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.