Hækledamer - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Madam Blå

(Kan ikke finde den kreative kategori)

Hvordan laver jeg en stangmaske bagom stangen? Nu har jeg fedtet med det i en lille time, og kan bare slet ikke finde ud af det. Er endnu meget ny i det hersens hækling, så har vildt svært ved at greje, hvordan filan jeg laver sådan en. Men jeg giver ikke op! Endnu i hvert fald

Er jeg så heldig, at der sidder en, som måske kan forklare mig det, eller som kender et link?

Hilsen Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Dinna88

Det lyder underligt fordi..... HVILKEN stang?

Stangen i stangmasken? øhhh... Mit bedste bud er at du skal hækle masken i bagerste maskled har du prøvet det?

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Er på fra mobilen så kan ikke linke. Men der er andre der har spurgt om det samme og der er en video med hvordan man gør det i en af trådene. Kig evt under hvad jeg har svaret i.. Mener det er en tråd skifreaken har lavet. Og så er der en video på side 2

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Tråden hedder : hjælp til hækling. Og den er oprettet af skifreaken og er under kreativ.. Håber du kan finde den eller der er en der vil linke..

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Det lyder underligt fordi..... HVILKEN stang?

Stangen i stangmasken? øhhh... Mit bedste bud er at du skal hækle masken i bagerste maskled har du prøvet det?

Det er ikke sådan det er om selve stangen herover har jeg skrevet hvilken tråd man kan finde en video om det i

Anmeld

25. august 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Det er ikke sådan det er om selve stangen herover har jeg skrevet hvilken tråd man kan finde en video om det i

Ah, okay - jeg tror jeg har forstået det nu faktisk, uden at se videoen

btw - jeg måtte pille du-ved-nok op igen.... blev for smal!! Så nu er jeg på den igen, bare med stangmasker i stedet for luftmasker

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Ah, okay - jeg tror jeg har forstået det nu faktisk, uden at se videoen

btw - jeg måtte pille du-ved-nok op igen.... blev for smal!! Så nu er jeg på den igen, bare med stangmasker i stedet for luftmasker

Surt at skulle pille op men hellere nu end til jul glæder mig helt vildt til at se det færdige resultat..

Anmeld

25. august 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Surt at skulle pille op men hellere nu end til jul glæder mig helt vildt til at se det færdige resultat..

haha, netop - derfor tager jeg det heller ikke heeeeelt så tungt!! Yay, er spændt på det også

Anmeld

25. august 2012

Skifreaken

hihi - godt du fandt ud af det ellers er der et billede her http://lutteridyl.blogspot.dk/2012/05/opskrift-pa-hklet-etui-til-hklenale.html hvor jeg først grejede den da jeg så billedet :p

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

haha, netop - derfor tager jeg det heller ikke heeeeelt så tungt!! Yay, er spændt på det også

Det skal man heller ikke. Har heller ikke tal på hvor mange gange jeg har måttet pille noget op.. Hvad end det har været strikketøj sytøj eller hækletøj..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.