Mærkelig dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. august 2012

HeidiW86

Hej piger.
Min lille Emily på 2 mdr har været mærkelig Idag, næsten intet spist og sovet helt vildt meget..
Har jeres små det også sådan nyren gange?? Hun er ikke varm eller virker sløj??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

HeidiW86

Ingen??

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

HeidiW86 skriver:

Hej piger.
Min lille Emily på 2 mdr har været mærkelig Idag, næsten intet spist og sovet helt vildt meget..

Sådan dage havde drengen også. Føltes som om man slet ikke så dem. Næste dag var han sit selskabelige jeg, måske hun havde mange oplevelser igår? Der havde vi ofte en pause dagen efter, så skal indtryk lige bearbejdes.

Hvis hun også er sløj imorgen, så ring op til lægen?

Anmeld

23. august 2012

HeidiW86

HeXeri skriver:

Sådan dage havde drengen også. Føltes som om man slet ikke så dem. Næste dag var han sit selskabelige jeg, måske hun havde mange oplevelser igår? Der havde vi ofte en pause dagen efter, så skal indtryk lige bearbejdes.

Hvis hun også er sløj imorgen, så ring op til lægen? /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Igår lavede vi stort set intet.. Men vi havde barnedåb i søndags og hun har sovet mærkeligt lige siden, måske det er det??

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

HeidiW86 skriver:

Igår lavede vi stort set intet.. Men vi havde barnedåb i søndags og hun har sovet mærkeligt lige siden, måske det er det??

Mjah. Det synes jeg jo skulle have bundfældet sig, på en torsdag..

Men det kan da sagtens være din lille pige er en følsom sjæl, der lige skal have lidt tid til at få det hele godt på plads. Sålænge hun spiser og gerne vil jer når hun er vågen, tror jeg ikke du skal bekymre dig

Anmeld

23. august 2012

Masig

HeidiW86 skriver:

Hej piger.

Vores dreng er 5 uger, og hans rytme svinger også meget.. nogle dage er han meget vågen og andre dage sover han væk... Tror de skal være lidt ældre før de sådan rigtig får en mere fast rytme måske...

Anmeld

23. august 2012

HeidiW86

HeXeri skriver:

Men det kan da sagtens være din lille pige er en følsom sjæl, der lige skal have lidt tid til at få det hele godt på plads. Sålænge hun spiser og gerne vil jer når hun er vågen, tror jeg ikke du skal bekymre dig /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Ja måske, sys dog ellers ikke jeg har kunne mærke noget på hende.. Men ja hun både spiser og pludre løs når hun er vågen.

Anmeld

23. august 2012

HeidiW86

HeXeri skriver:

Men det kan da sagtens være din lille pige er en følsom sjæl, der lige skal have lidt tid til at få det hele godt på plads. Sålænge hun spiser og gerne vil jer når hun er vågen, tror jeg ikke du skal bekymre dig /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Ja måske, sys dog ellers ikke jeg har kunne mærke noget på hende.. Men ja hun både spiser og pludre løs når hun er vågen.

Anmeld

23. august 2012

HeidiW86

HeXeri skriver:

Anmeld

23. august 2012

HeidiW86

Masig skriver:

Vores dreng er 5 uger, og hans rytme svinger også meget.. nogle dage er han meget vågen og andre dage sover han væk... Tror de skal være lidt ældre før de sådan rigtig får en mere fast rytme måske...

Det gjorde hun ogsåi starten, nu det bare nogle uger siden hun sidst har sovet en dag væk, og man glemmer så hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.