Advarsel fb !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. august 2012

AnonymMor

sorry hvis den har været oppe før men fandt lige denne på et andet forum og tænkte jeg ville dele den med jer :

hvis man på facebook går ind på en side som hedder :**hvor mange hedder det samme** kan man risikere at man via den side poster fake-reklamer til sine venner, hvor de bliver syndt til at købe noget EKSTREMT billigt, men de aflure bare dit kort, så din bank-konto bliver efterfølgende lænset. indtil vidre har jeg spottet 2 forskellige fake-reklamer.
1, den hedder ** køb et gavekort til hjemis på 100 kr, det koster kun 12 kr.
2. svar på 2 spørsmål og få et minicruise til oslo for 8 kr.
LAD VÆRE MED AT HOPPE PÅ DET, DET ER FAKE OG SNYD, I FÅR BARE LÆNSET JERES BANK-KONTO.
DEL OG FORTÆL VIDRE TIL JERES VENNER !!!!                                                                                                                                       

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Mariajny

Rinepigen skriver:

sorry hvis den har været oppe før men fandt lige denne på et andet forum og tænkte jeg ville dele den med jer :

hvis man på facebook går ind på en side som hedder :**hvor mange hedder det samme** kan man risikere at man via den side poster fake-reklamer til sine venner, hvor de bliver syndt til at købe noget EKSTREMT billigt, men de aflure bare dit kort, så din bank-konto bliver efterfølgende lænset. indtil vidre har jeg spottet 2 forskellige fake-reklamer.
1, den hedder ** køb et gavekort til hjemis på 100 kr, det koster kun 12 kr.
2. svar på 2 spørsmål og få et minicruise til oslo for 8 kr.
LAD VÆRE MED AT HOPPE PÅ DET, DET ER FAKE OG SNYD, I FÅR BARE LÆNSET JERES BANK-KONTO.
DEL OG FORTÆL VIDRE TIL JERES VENNER !!!!                                                                                                                                      

der er også en fra mac d, hvor man kan få en menu for 12 kr..

Anmeld

23. august 2012

AnonymMor

Mariajny skriver:

der er også en fra mac d, hvor man kan få en menu for 12 kr..

lige præcis.. og den med 5 daim for 2 kr

Anmeld

23. august 2012

Muhmi

Den der med få et gavekort på 100,- til 12 kr. kører rigtig meget for tiden... Kunne aldrig finde på at hoppe på noget så indlysende fake som det...

Men rigtig godt der bliver advaret imod det...

Anmeld

23. august 2012

MorDk

Tak for info... MEN ærlig talt så skal man bare lade være at klikke på links mm. så sker der ikke noget! Nogle mennesker er sgu en tand for dumme... (bare min mening)

Anmeld

23. august 2012

AnonymMor

Muhmi skriver:

Den der med få et gavekort på 100,- til 12 kr. kører rigtig meget for tiden... Kunne aldrig finde på at hoppe på noget så indlysende fake som det...

Men rigtig godt der bliver advaret imod det...

Ja jeg tænkte også fake med det samme da jeg så det  

Men der er jo desværre nogle som evt godt kunne hoppe på det, så det er bare med at få varslet med det

Anmeld

23. august 2012

AnonymMor

MorDk skriver:

Tak for info... MEN ærlig talt så skal man bare lade være at klikke på links mm. så sker der ikke noget! Nogle mennesker er sgu en tand for dumme... (bare min mening)

lige nøjagtigt  men har hørt et par stykker der har hoppet i med begge ben, så tænkte det hellere måtte deles

Anmeld

23. august 2012

MorDk

Rinepigen skriver:

lige nøjagtigt  men har hørt et par stykker der har hoppet i med begge ben, så tænkte det hellere måtte deles

Sys også det fint med advarsler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.