Hejsa Alle i dejlige menneksker her på Baby.DK Jeg har et langt og indviklet spørgsmål til jer!
Sagen er den:
For ca.8 uger siden fik min storebror en dejlig lille pige! Han bor et stykke væk så man skal køre en halv time for at besøge dem!
for en uge siden fik min mor lov til at passe hende fra fredag til Lørdag. jeg skule have gæster fredag aften så vi havde aftalt at jeg bare lige kom der over en lille time og var sammen med hende. Da jeg kommer der over får jeg hende i mine arme, og jeg går lidt rundt med hende, min mor gik igang med at lave en flaske til hende og jeg tænkte at jeg jo så kunne give hende den men NEJ, det skulle min mor. Først tænkte jeg at det jo er ok, hun skal være ved min mor så det er måske meget smart at det er hende der giver hende mad.
Efter hun har spist, fik jeg lov til at holde hende igen og lege lidt med hende! da der var ca. 10 min til jeg skulle gå, tager min mor hende bare! Jeg synes bare overhovedet ikke det var ok, da vi lige hyggede os! Nå men jeg tænkte da jeg gik at hun jo self skulle have lov til og have hende mest muligt så jeg gik! (men havde en rigtigt trælst føgelse i maven)
I Onsdags ringede min Bror og spurte om jeg ikke ville passe hende lørdag og jo self vil jeg det! ringede så til min mor for lidt siden og spurte om jeg ikke måtte låne den puslepude hun havde!
Det måtte jeg godt men hun ville også lige sige at hun kommer forbi lørdag og tager hende i en time! ???
Jeg mener det er mig der passer også kommer hun lige og tager hende en time?? Er det iorden??
Jeg ved ikke lige helt hva jeg skal sige og gøre... skal jeg sige at det er iorden at hun kommer og besøger hende, (for self er det, det!!)men at hun ikke skal tage hende med hjem til hende selv? vi bor tæt på hinanden!
hva mener i, hvordan ville i gøre dette?? jeg er virkelig i vilrede!
Håber i kan hjælpe mig!
Anmeld