Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2012

Anonym trådstarter

Hejsa Alle i dejlige menneksker her på Baby.DK Jeg har et langt og indviklet spørgsmål til jer!

Sagen er den:

For ca.8 uger siden fik min storebror en dejlig lille pige! Han bor et stykke væk så man skal køre en halv time for at besøge dem!

for en uge siden fik min mor lov til at passe hende fra fredag til Lørdag. jeg skule have gæster fredag aften så vi havde aftalt at jeg bare lige kom der over en lille time og var sammen med hende. Da jeg kommer der over får jeg hende i mine arme, og jeg går lidt rundt med hende, min mor gik igang med at lave en flaske til hende og jeg tænkte at jeg jo så kunne give hende den men NEJ, det skulle min mor. Først tænkte jeg at det jo er ok, hun skal være ved min mor så det er måske meget smart at det er hende der giver hende mad.

Efter hun har spist, fik jeg lov til at holde hende igen og lege lidt med hende! da der var ca. 10 min til jeg skulle gå, tager min mor hende bare! Jeg synes bare overhovedet ikke det var ok, da vi lige hyggede os! Nå men jeg tænkte da jeg gik at hun jo self skulle have lov til og have hende mest muligt så jeg gik! (men havde en rigtigt trælst føgelse i maven)

I Onsdags ringede min Bror og spurte om jeg ikke ville passe hende lørdag og jo self vil jeg det! ringede så til min mor for lidt siden og spurte om jeg ikke måtte låne den puslepude hun havde!

Det måtte jeg godt men hun ville også lige sige at hun kommer forbi lørdag og tager hende i en time! ???  Jeg mener det er mig der passer også kommer hun lige og tager hende en time?? Er det iorden??

Jeg ved ikke lige helt hva jeg skal sige og gøre... skal jeg sige at det er iorden at hun kommer og besøger hende, (for self er det, det!!)men at hun ikke skal tage hende med hjem til hende selv? vi bor tæt på hinanden!

hva mener i, hvordan ville i gøre dette?? jeg er virkelig i vilrede!

Håber i kan hjælpe mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Janni.

Vil da også mene at din mor gerne må besøge hende hos dig men ikke tage hende med sig. Din bror regner vel med at du passer pigebarnet.

Anmeld

23. august 2012

FrkRaarup

Undskyld, men fuck det er tidligt hun bliver passet ude! Det kommer min kommende baby ikke til!

Men, det var ikke spørgsmålet!

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, med et svar!

Jeg kan godt forstå den måde du tænker og føler på- tror jeg ville have det på samme måde!

Jeg ville måske ringe og snakke med min bror om det, hvad han syns! Det er jo trods alt hans baby der 'pludselig' ikke er hvor han regner med!

Men det er bare mig!

Held og lykke

Anmeld

23. august 2012

TeamRocket

Det er godt nok meget pasning af sådan en lille størrelse - og det bliver da kun værre af i næsten slås om hende Babyer er fantastiske og farmødre er de værste babyhapsere, du må bære lidt over med din mor synes jeg- prøv at forstille dig hvor fantastisk det er når ens søn får en baby, no wonder hun måske er lidt skør i krydderen pt .. Og så bare nyd i må låne hende så meget når hun er så lille.

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar!

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan godt forstå at i synes det er tidligt at hun skal passes, men så længe hun har det godt og er glad og tilfreds kan jeg ikke se noget problem i det! 

Anmeld

23. august 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå at i synes det er tidligt at hun skal passes, men så længe hun har det godt og er glad og tilfreds kan jeg ikke se noget problem i det! 

Vil også mene det er iorden din mor komme hos dig, men hun skal ikke tage baby med hjem. Det er dig der passer og ikke din mor

Synes forresten det er helt fint at hun bliver passedt ude. Hvis både barn og forældre har det godt med det, kan jeg ikke se noget problem i det.

Vores børn var godt nok lidt ældre, men det var fordi mor her ikke var så glad for at være væk fra dem for længe ad gangen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.