hvor må det være degligt at sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Anonym trådstarter

æjjj

min mand har mange undskyldninger syntes jeg

vi gik i seng igår omkring kl 23 tiden i går
jeg fortæller ham jeg virkelig, virkelig er meget træt da vi er ved at flytte og det tager hårdt på mig med 2 små blebørn ved siden af og ja alt det huslige pyyyyy
han siger så at han nok skal tage dem et par timer til morgen så jeg kan sove lidt
but nooooo jeg høre vores søn kalde 10 gange!! 10 gange! hvor jeg til sidst ikke kan klare mere og rejser mig og tager ham op

min mand? ja han sover!!

NÅ min søn hopper så heldigvis ind på ham og får ham vækket
jeg laver morgenmad til os
og ordner alt hva der ellers skal ordnes lige der var morgenstunden inden den bette vågner

så vågner han, bliver fodret af

så går jeg en tur i butikken og handler ind her til middag
da jeg kommer hjem, sidder manden og køre på computeren
jeg siger til ham jeg gerne vil have en time hvis det er i orden mens vores børn sover middagslur
ja ja det kan jeg bare gøre, han skal nok tage dem hvis de vågner
men så snart jeg sætter mig på sofanen, tager han computeren væk, og lægger sig ned, og BANG 3 min går der og så snork sover han!!! og vores yngste er alså vågen ik!!
så nu sidder jeg her, ved at falde i søvn over computeren. manden sover, den ældste sover, men den yngste ligger og snakker med sin nussekanin

ÆJJJJ!!!

og ved i hva!? han gjorde akurat sammen nr igår, og i foregårs

og jeg? jaaa jeg mp jo bare holde mig oprejst!!

undskyld min sure opstød

men pppuuuuu det var lige frisk luft der sku til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

B&J

jaa hvis jeg var dig ville jeg snakke med ham om det for det ville jeg ikke finde mig i tror jeg ville blive pisse sur ked af det for det der går også ud over jeres forhold

Anmeld

23. august 2012

Masig

Anonym skriver:

æjjj

jeg fortæller ham jeg virkelig, virkelig er meget træt da vi er ved at flytte og det tager hårdt på mig med 2 små blebørn ved siden af og ja alt det huslige pyyyyy
han siger så at han nok skal tage dem et par timer til morgen så jeg kan sove lidt
but nooooo jeg høre vores søn kalde 10 gange!! 10 gange! hvor jeg til sidst ikke kan klare mere og rejser mig og tager ham op

min mand? ja han sover!!

og ordner alt hva der ellers skal ordnes lige der var morgenstunden inden den bette vågner

jeg siger til ham jeg gerne vil have en time hvis det er i orden mens vores børn sover middagslur
men så snart jeg sætter mig på sofanen, tager han computeren væk, og lægger sig ned, og BANG 3 min går der og så snork sover han!!! og vores yngste er alså vågen ik!!
så nu sidder jeg her, ved at falde i søvn over computeren. manden sover, den ældste sover, men den yngste ligger og snakker med sin nussekanin

ÆJJJJ!!!

undskyld min sure opstød

Altså hvis han har lovet at tage sig af dem, så er det vel bare at vække ham igen og sige at han lige må tage sig sammen...

Kan godt forstå du synes det er træls, men jeg tænker du kan undgå det bare at vække ham istedet for at lade ham sove og så brokke dig over han sover... Det havde jeg da gjort hvis han havde lovet mig at tage tjansen et par timer...

Og så må han da lige tage sig sammen og lade være med at lægge sig når han ved han har ansvaret de par timer....!!!

Anmeld

23. august 2012

Mother-love

Min kæreste kan også sover fra hvis Isabella kalder. Men er det hans tur. Så skubber jeg til ham. Så kan du ikke bare gøre det samme?

Anmeld

23. august 2012

TeamRocket

Oh yeah- søvn er en by i rusland. Og mændene skal jo bare ha deres søvn Og det nytter ihvertfald ikke herhjemme at snakke om det- for så står han bare op med ungerne- under vild protest og er mega morgensur på dem og det kan jeg slet ikke have. Det skal fandme ikke gå ud over dem. Men jeg kan jo sove når jeg bliver gammel vel

Anmeld

23. august 2012

anynom

Han gør det nok fordi du giver dig. Hvis du nu vækkede ham i stedet for at stå op selv?

Anmeld

23. august 2012

jack

Gi ham da et ordentligt los i røven!!!

Anmeld

23. august 2012

6800

tror nu jeg havde vækket ham, og derefter gået ind i seng

Anmeld

23. august 2012

Ellie79

Anonym skriver:

æjjj

min mand? ja han sover!!

ÆJJJJ!!!

undskyld min sure opstød

jeg havde sgu stukket ham baby alarmen og sagt nu går jeg ind og sover - vi havde en aftale og den regner jeg med.

Tog jeg ham så i at sove fra jeres børns gråd ville jeg give ham en ordentlig balle, i var to om at få børn der må også være to om ansvaret og du har altså også brug for søvn. Måske er du en for flink kæreste og han ved ud tager dem hvis han sover - ud med albuerne og sig fra og lad ham have ansvaret.

Tror noget af det sværeste for os kvinder er at overlade ansvaret men engang imellem må mænd lærer det på den hårde måde..

Kræv din søvn

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

Hvis jeg var dig, ville jeg stå ved jeres aftale og vække ham, og bede ham kigge efter børnene. Jeg tror din kæreste synes han kan tillade sig at lægge sig til at sove, fordi han ved du tager over. 

Du må have fat i et tudehorn

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.