Hvad har I på væggene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

TrineMine86

Mamalou skriver:

Kære alle. 

Min søn og jeg flytter endelig for os selv den første september. Min søns far og jeg gik fra hinanden i juni, så flytningen har været længe under vejs. Så ingen tvivl om at jeg glæder mig rigtig meget! Men.... Det var ikke dét tråden skulle handle om

Jeg har intet at pynte væggene med i stuen. Vi havde et kæmpe emalje reklameskilt, men den får jeg desværre ikke med. Så jeg søger inspiration - allerbedst hvis I vil dele billeder

Vh. Louise

over vores store sofa hænger et Karlson vægur (billedet) dog har vi valgt at lave den kæmpe stor og i en cirkel istedet (man kan sætte den op på 1000 måder)

over den anden sofa har jeg et par malerier i sorte nuancer og ellers har vi nogle sorte hylder med blomster, stearinlys osv..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

TrineMine86

TrineMine86 skriver:

over vores store sofa hænger et Karlson vægur (billedet) dog har vi valgt at lave den kæmpe stor og i en cirkel istedet (man kan sætte den op på 1000 måder)

over den anden sofa har jeg et par malerier i sorte nuancer og ellers har vi nogle sorte hylder med blomster, stearinlys osv..

her er et mere korrekt billede og så har vi bare gjort afstanden 10 gange større, så uret næsten fylder hele væggen, jeg er rigtig glad for vores ur

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2012

Mamalou

TrineMine86 skriver:

her er et mere korrekt billede og så har vi bare gjort afstanden 10 gange større, så uret næsten fylder hele væggen, jeg er rigtig glad for vores ur

Det er rigtig flot, og en fin måde at få farve på væggen på

Anmeld

24. august 2012

Lone Jakobsen

Mamalou skriver:

Det er rigtig fint med nogle farver, det er jeg bestemt også ude efter. Sikke en kreativ datter du har

ja det er altid dejligt med lidt farver der kan skabe liv og glæde i et rum

min datter synes faktisk ikke selv at billedet var ret godt, men jeg var bare helt vild med det

Anmeld

24. august 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Jeg er godt nok kreativ anlagt, men jeg er så selvkritisk, at jeg aldrig ville blive så tilfreds med dét jeg får lavet, at det kommer op at hænge 

Jeg vil rigtig gerne have nogle billeder af min søn, mere professionelle, så måske jeg skal finde en i Nordjylland, der vil øve sig. Super idé

Du bor i Aalborg gør du ikke??

Så kender jeg nemlig måske en der gerne vil tage nogle billeder af din søn..

Anmeld

24. august 2012

Holbæktrunten

Mamalou skriver:

Kære alle. 

Min søn og jeg flytter endelig for os selv den første september. Min søns far og jeg gik fra hinanden i juni, så flytningen har været længe under vejs. Så ingen tvivl om at jeg glæder mig rigtig meget! Men.... Det var ikke dét tråden skulle handle om

Jeg har intet at pynte væggene med i stuen. Vi havde et kæmpe emalje reklameskilt, men den får jeg desværre ikke med. Så jeg søger inspiration - allerbedst hvis I vil dele billeder

Vh. Louise

Jeg har sat nogle fine postkort i nogle hvide rammer fra IKEA, det er super fint...

Vi skal snart til fotograf og have lavet billeder til min far, regner med at der bliver så mange at jeg også kan finde nogle stykker til mig selv, og så er planen at de og de yndlingsbilleder jeg har taget af familien gennem tiden skal laves i sort/hvid og hænge i sorte IKEA rammer i gangen (har en lang fordelingsgang) ... Om de bliver ens eller forskellige i størrelsen ved jeg ikke endnu...

Anmeld

24. august 2012

Mamalou

An&Jo skriver:

Du bor i Aalborg gør du ikke??

Så kender jeg nemlig måske en der gerne vil tage nogle billeder af din søn..

Jo det gør jeg

Det ville være helt perfekt. Er vedkommende god? Og hvor tages billederne? 

Anmeld

24. august 2012

Mamalou

Holbæktrunten skriver:

Jeg har sat nogle fine postkort i nogle hvide rammer fra IKEA, det er super fint...

Vi skal snart til fotograf og have lavet billeder til min far, regner med at der bliver så mange at jeg også kan finde nogle stykker til mig selv, og så er planen at de og de yndlingsbilleder jeg har taget af familien gennem tiden skal laves i sort/hvid og hænge i sorte IKEA rammer i gangen (har en lang fordelingsgang) ... Om de bliver ens eller forskellige i størrelsen ved jeg ikke endnu...

Jeg har også tænkt at jeg vil have nogle billeder op. Jeg synes det ser godt ud, og så er det også personligt. 

Anmeld

24. august 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Jo det gør jeg

Det ville være helt perfekt. Er vedkommende god? Og hvor tages billederne? 

Han har blandt andet taget det billede jeg har som profilbillede herinde.. når jeg lige kommer til computeren senere sender jeg link til hans hjemmeside, han er bare fritidsfotograf men synes han er ret god, og han bor i Aalborg øst så enten ved ham eller et sted i naturen osv..

Anmeld

24. august 2012

Mamalou

An&Jo skriver:

Han har blandt andet taget det billede jeg har som profilbillede herinde.. når jeg lige kommer til computeren senere sender jeg link til hans hjemmeside, han er bare fritidsfotograf men synes han er ret god, og han bor i Aalborg øst så enten ved ham eller et sted i naturen osv..

Det er rigtig godt!

Tak skal du have. Det vil helt sikkert være noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.