Kan jeg hente min kærestes astma medicin på apoteket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.765 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. august 2012

tarkoflen

Hej piger

Er der nogen der ved, om jeg kan hente min kærestes astma medicin på apoteket, hvis jeg bare har hans cpr.nr.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

morethanperfect

tarkoflen skriver:

Hej piger

Er der nogen der ved, om jeg kan hente min kærestes astma medicin på apoteket, hvis jeg bare har hans cpr.nr.?

Jeg tror du skal ha hans sygesikring med .. Men er ikke sikker

Anmeld

23. august 2012

Holbæktrunten

tarkoflen skriver:

Hej piger

Tag hans sygesikring med, så burde det gå

Anmeld

23. august 2012

Trine89

Jeg er lidt i tvivl men jeg tror godt du kan hvis du har hans sygesikringsbevis med. 

Anmeld

23. august 2012

tarkoflen

Holbæktrunten skriver:

Tag hans sygesikring med, så burde det gå

Øv det har jeg ikke det er fordi det skal hentes i dag, hvis han skal nå det inden hans saldo nulstilles, og det har han glemt

Anmeld

23. august 2012

tarkoflen

morethanperfect skriver:

Jeg tror du skal ha hans sygesikring med .. Men er ikke sikker

Øv det har jeg ikke det er fordi det skal hentes i dag, hvis han skal nå det inden hans saldo nulstilles, og det har han glemt

Anmeld

23. august 2012

tarkoflen

Trine89 skriver:

Jeg er lidt i tvivl men jeg tror godt du kan hvis du har hans sygesikringsbevis med. 

Anmeld

23. august 2012

Klematis

Prøv, hvis det er et lokalt apotek i en mindre by, tager de det måske ikke så nøje. Jeg har flere gange hentet min datters medicin uden kort.

Anmeld

23. august 2012

Holbæktrunten

tarkoflen skriver:

Så prøv at få ham til at ringe på apotheket og forklare dem situationen og hør hvad de siger

Anmeld

23. august 2012

Trine89

tarkoflen skriver:

Du har ikke mulighed for at få det ?? 

Ellers kan du prøve at få din kæreste til at ringe til apoteket og sige at du kommer og henter det ? fordi så har han jo givet lov til det. og så skal du nok bare have noget billede-id med på dig selv. 

Ved ikke om det kan være en mulighed? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.