Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Hej pigerEr der nogen der ved, om jeg kan hente min kærestes astma medicin på apoteket, hvis jeg bare har hans cpr.nr.?
Hej pigerEr der nogen der ved, om jeg kan hente min kærestes astma medicin på apoteket, hvis jeg bare har hans cpr.nr.?
Jeg tror du skal ha hans sygesikring med .. Men er ikke sikker
Jeg er lidt i tvivl men jeg tror godt du kan hvis du har hans sygesikringsbevis med.
Holbæktrunten skriver:Tag hans sygesikring med, så burde det gå
morethanperfect skriver: Jeg tror du skal ha hans sygesikring med .. Men er ikke sikker
Trine89 skriver: Jeg er lidt i tvivl men jeg tror godt du kan hvis du har hans sygesikringsbevis med.
tarkoflen skriver: Øv det har jeg ikke det er fordi det skal hentes i dag, hvis han skal nå det inden hans saldo nulstilles, og det har han glemt
Øv det har jeg ikke det er fordi det skal hentes i dag, hvis han skal nå det inden hans saldo nulstilles, og det har han glemt
Du har ikke mulighed for at få det ??
Ellers kan du prøve at få din kæreste til at ringe til apoteket og sige at du kommer og henter det ? fordi så har han jo givet lov til det. og så skal du nok bare have noget billede-id med på dig selv. Ved ikke om det kan være en mulighed?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128