Hvad sover jeres i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Chewy

Hej,

Hvad sover jeres børn i, når de sover ude om vinteren?

Min dreng er 1½ og havde overvejet sådan en teddy/fleece dragt han kunne sove i. Men er i tvivl om han er for stor til sådan noget, om han bare skal have en jakke, hue og vanter på?

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

SukkerDronning

Chewy skriver:

Hej,

Min dreng er 1½ og havde overvejet sådan en teddy/fleece dragt han kunne sove i. Men er i tvivl om han er for stor til sådan noget, om han bare skal have en jakke, hue og vanter på?

Hvad gør I?

Voksi

Bliver det ikke for varmt for ham at væredækket ind i fleece og så en dyne?

Men jeg syntes ikke han er for stor til en dragt, min datter har også en blørneklo dragt, tror bare ikke det er rart at sove i, så skal det være uld.

Anmeld

23. august 2012

Chewy

SukkerDronning skriver:

Voksi

Bliver det ikke for varmt for ham at væredækket ind i fleece og så en dyne?

Men jeg syntes ikke han er for stor til en dragt, min datter har også en blørneklo dragt, tror bare ikke det er rart at sove i, så skal det være uld.

Jo det er jeg også bange for det gør (blir for varmt) Havde en dejlig uld dragt til ham, men den er for lille nu, men må på jagt efter en i en større størrelse så

Tak for svar

Anmeld

23. august 2012

Benjamins'mor

Ved de i dagplejen sover i flyverdragt og dyne hvis det er rigtigt koldt.

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

Vi har en dreng på 2 og han sover meget sjældent i andet end en tyk trøje med hætte på og strømper på hænderne. Han er et meget varmt barn, det var kun i de dage med -10 graders frost han fik flere tæpper på - jeg regner med det bliver det samme i år. 

Anmeld

23. august 2012

2babygirls

Chewy skriver:

Hej,

Hvad gør I?

Madeleine sover i en fleece dragt. Har lige fået Hummels dragt til hende til efterår/vinter. Så den glæder jeg mig til hun skal i.

Anmeld

23. august 2012

Lisa sover i en Sleebee.. Det bedste køb ever!  Hvis det er minusgrader, så får hun lige en ekstra trøje på, og så hue og vanter selvfølgelig!

Anmeld

23. august 2012

Nea85

I vores vuggestue sover børnene i thermotøj om efteråret, jeg ved faktisk ikke med vinteren..
Clara er knap 16 måneder og sidste vinter sov hun i en fleecedragt i SleeBee, nogle dage flyverdragt hvis det var rigtig koldt. Barbevognen står på altanen på 3. sal, hvor det godt kan blæse lidt, og hun er desuden ikke et specielt varmt barn. I år har jeg købt en molo fleecedragt hun kan sove i herhjemme, måske får hun den med i vuggestue også

Anmeld

23. august 2012

Clisolka

Hej,

Hvad gør I?

I vinters sov Isabella i sin kørepose i barnevognen - hun havde sin egen barnevogn med i vuggestuen. Nu sover hun indendørs med de andre børn 

Hov, jeg kan da lige tilføje at hun sov i sin fleecedragt, hue og vanter 

Anmeld

23. august 2012

Leneur

Jeg sværgede til sådan en slags retro køre vateret dragt. Hvor den er syet sammen i bunden med både hætte og vanter i, så havde hun dynen ovenpå og hun var altid dejlig varm når hun kom ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.