Ingen mens og ingen streger ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen jeg er i dag gået 2 dage over mens og har ikke tegn på den skal komme andet end at jeg har lidt følsomme bryster/ømme. Jeg gemte morgen urin i køleskabet som stod i en time inden jeg fik fat i en test. Jeg lod det stå ude i 15 min og testede så, men bragede negativ nogle som ved om man kan teste positivt senere eller kan jeg regne 100 procent med at der ikke er gevinst? Jeg har ikke taget p-piller i over et år men dette er første

Måned vi prøver. Vi beskyttede os med kondom før. Håber i vil hjælpe lidt... :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej allesammen jeg er i dag gået 2 dage over mens og har ikke tegn på den skal komme andet end at jeg har lidt følsomme bryster/ømme. Jeg gemte morgen urin i køleskabet som stod i en time inden jeg fik fat i en test. Jeg lod det stå ude i 15 min og testede så, men bragede negativ nogle som ved om man kan teste positivt senere eller kan jeg regne 100 procent med at der ikke er gevinst? Jeg har ikke taget p-piller i over et år men dette er første

Måned vi prøver. Vi beskyttede os med kondom før. Håber i vil hjælpe lidt... :-) 

Jeg testede mest positiv om eftermiddagen, så prøv nu her

Anmeld

23. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Nogen producerer graviditetshormonet langsommere end andre... Vent nogle dage og se tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.