Hjælp, gravid og forhold knager. Hva kan vi lave af sjov?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Anonym trådstarter

I må meget gerne hjælpe piger, vi har barn på vej men pludselig går det mindre godt.

Det jeg enlig vil, er at enten manden kan lave en ting alene eller en rigtig go ting vi sammen kan lave.

Det må ikke være alt for dyrt, vi har i forvejn nogle børn som skal passes når vi skal lave denne "aktivitet".

Hva kan vi finde på ?? Gerne noget godt, ikke for dyrt, evt tænke lidt længere end biograf. Men hvad ?? Please hjælp<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

anynom

Anonym skriver:

I må meget gerne hjælpe piger, vi har barn på vej men pludselig går det mindre godt.

Det jeg enlig vil, er at enten manden kan lave en ting alene eller en rigtig go ting vi sammen kan lave.

Det må ikke være alt for dyrt, vi har i forvejn nogle børn som skal passes når vi skal lave denne "aktivitet".

Hva kan vi finde på ?? Gerne noget godt, ikke for dyrt, evt tænke lidt længere end biograf. Men hvad ?? Please hjælp<3

Hvor i landet er det?

Hvis der kommer lidt sommervejr igen kunne I f.eks tage på noget picnic, i en forlystelsespark, en zoo eller lignende.
Det er i hvert fald sådan nogle ting vi laver herhjemme når vi trænger til at "tanke op"

Anmeld

23. august 2012

DitteFisk

Hvad med at tage ud og ro kano der tvinges i til at være sammen om noget bare jer to og så er det hylemorsomt. 

Anmeld

23. august 2012

tarkoflen

Vi lavde for nylig en hjemme spa aften herhjemme, det er super hyggeligt, man får snakket en hel masse sammen og samtidig kan det jo gøres ret romantisk med sterinlys og hygge

Jeg ved godt det lyder vidlt tøset, men det var faktisk ret sjovt at se hinanden med ansigtet fyldt med muddermaske!

Der er også nogle meget gode forslag her

http://woman.dk/article/89394-8-dejlige-dates/gall ery/592529

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Hvor i landet er det?

Hvis der kommer lidt sommervejr igen kunne I f.eks tage på noget picnic, i en forlystelsespark, en zoo eller lignende.
Det er i hvert fald sådan nogle ting vi laver herhjemme når vi trænger til at "tanke op"

Uh ha ved sørme ikke hva det skulle være men er jo os gravid ?

Vi bor i vest Sjælland

Anmeld

23. august 2012

TeamRocket

Ta i zoo, ud og sejle, i badeland eller lign selfølgelig uden børn. Alt hvor man kan snakke sammen og have det sjovt.

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ta i zoo, ud og sejle, i badeland eller lign selfølgelig uden børn. Alt hvor man kan snakke sammen og have det sjovt.

Hvordan og hvor ud og sejle ?

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Vi lavde for nylig en hjemme spa aften herhjemme, det er super hyggeligt, man får snakket en hel masse sammen og samtidig kan det jo gøres ret romantisk med sterinlys og hygge

Jeg ved godt det lyder vidlt tøset, men det var faktisk ret sjovt at se hinanden med ansigtet fyldt med muddermaske!

Der er også nogle meget gode forslag her

http://woman.dk/article/89394-8-dejlige-dates/gall ery/592529

Uh Hihi det lyder ellers godt

Men manden er slet ikke til sådan noget :/

Tænker måske en tur i Køge svømmeland og spise bagefter, ved du om Jensens bøfhus ligger i Køge ?

Eller måske en tur på Bakken og så noget mad. Synes den er svær

Anmeld

23. august 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Uh Hihi det lyder ellers godt

Men manden er slet ikke til sådan noget :/

Tænker måske en tur i Køge svømmeland og spise bagefter, ved du om Jensens bøfhus ligger i Køge ?

Eller måske en tur på Bakken og så noget mad. Synes den er svær

Det er min mand heller ikke, men han synes det var meget sjovt at prøve

Jeg kommer fra Århus, så kender slet ikke sjælland... Men det lyder da begge dele som nogle hyggelige dates

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.